IRC Ypers 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JoostS » ma jun 22, 2009 15:27

:D Ja, lekker vers gesneden friet, smaakte goed. ;)
Martijn dacht al dat jij dat was die daar wegreed.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor jan hoogstrate » di jun 23, 2009 17:39

weet iemand hoelaat ieper eurosport komt vanavond? ik hoorde dat het vanavond zou komen maar weet het niet zeker..

groeten
jan hoogstrate

Berichtdoor DaveEVO » di jun 23, 2009 17:49

van 23.02u tot 23.35u als je de site van Eurosport mag geloven.
DaveEVO

Berichtdoor jan hoogstrate » di jun 23, 2009 17:51

DaveEVO schreef:van 23.02u tot 23.35u als je de site van Eurosport mag geloven.

ok heel erg bedankt :)
jan hoogstrate

Berichtdoor EvoV6 » di jun 23, 2009 19:52

Zoo, gisteravond laat terug gekomen van 2 daagjes rally en 2 daagjes belgie rondkijken.

Toch helaas een te groot gat weer met de S2000 tov de Evo maar wat heeft Jasper SUPER gereden! En dan op de laatste proef ingehaald worden met 0.1sec verschil!! :cry: Maar de podiumspreker gaaf hem de eer die hij verdiende bij de huldiging.

Mooie strijd tussen Meeke en Loix, jammer van de lekke band, had t graag gezien tot de laatste proef wat t zou worden! Zeer knap van Meeke in zijn 1e!! Ieper.

Gisteravond laat ff snel de Eurosport uitzendingen gekeken. Vooral dag 2 live heuvelland2 was genieten met de onboards van v/d Heuvel met t commentaar van Martine erbij.

Een S2000 redt t niet met een WRC qua spektakel, zeker om ze te zien rijden. Ze gaan gewoon onderstuurd een bocht in en verders niks. Geen driften en gooien enz. Maar t blijft leuk om 1x per jaar te gaan kijken in Belgie omdat we t niet in NL hebben en Ieper zo'n mooie gezellige service heeft. Maar S2000 word pas een serieuze vervanger voor t WRC als er een turbo op komt. En men telt eigenlijk ook nog maar 2 serieuze fabrikanten bij t IRC. Peugeot en Skoda. Abarth gaat ermee stoppen denk ik )auto uitontwikkeld en te traag geworden) en Opel en VW zijn priveteams, en met Proton is nog afwachten. Dus veel verschil met t 2 merken WRC is er mijn inziens niet echt.

Nu hopen dat de restrictor snel groter mag worden voor de Evo's zodat Jasper serieus mee kan gaan doen in Barum en Schotland.. :o
EvoV6

Berichtdoor Hein » wo jun 24, 2009 8:38

EvoV6 schreef:.... wat heeft Jasper SUPER gereden! En dan op de laatste proef ingehaald worden met 0.1sec verschil!! :cry: Maar de podiumspreker gaaf hem de eer die hij verdiende bij de huldiging.

Dat vind ik niet verwonderlijk. De speaker is Jean Paul Klinkers (zie ik op de foto bij het bericht van Martijn Braat op de homepage) en die is ook speaker in Emmeloord, Helmond, Bocholt geweest dit jaar. Hij doet ook Etten Leur en is ook altijd een van de speakers tijdens de WK in Duitsland. Jean Paul komt dus regelmatig in Nederland en kent de Nederlanders bijna net zo goed als de Belgen.
Laatst bijgewerkt door Hein op wo jun 24, 2009 8:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Rene Markus » wo jun 24, 2009 8:41

Eurosport samenvatting. Waarom geen beelden van Jasper? Moest ervoor betaald worden om opgenomen te worden?

Wel fraaie beelden van Marcel.
Rene Markus

Berichtdoor Hein » wo jun 24, 2009 8:44

Rene Markus schreef:Eurosport samenvatting. Waarom geen beelden van Jasper? Moest ervoor betaald worden om opgenomen te worden?

Wel fraaie beelden van Marcel.

SVP geen discussie over de beeldkeuze cq financien achter Eurosport gaan voeren nu :wink:

Even zonder gekheid: ik heb geen enkele Groep N voorbij zien komen in de review. Alleen S2000 en twee seconden Piepers.
Hein

Berichtdoor red devil » wo jun 24, 2009 8:52

wat een superslechte uitzending zeg.
had gehoopt iets meer van Jasper te zien..maar helaas.
ben blij dat ik de nederlanders live heb mogen zien afgelopen weekend.
red devil

Berichtdoor Hein » wo jun 24, 2009 8:59

Ach de beelden waren mooi. Ik vermoed dat Eurosport er in de review alleen op uit was om het IRC wedstrijd verloop te laten zien, voor ons NL fans is dat dan bezijden de waarheid gelet op het presteren van Jasper.

Veel tenenkrommender vond ik het commentaar. Die vent moeten ze bij Eurosport echt lozen voor wat betreft rally.
Hein

Berichtdoor Campos » wo jun 24, 2009 10:21

Hein schreef:Ach de beelden waren mooi. Ik vermoed dat Eurosport er in de review alleen op uit was om het IRC wedstrijd verloop te laten zien, voor ons NL fans is dat dan bezijden de waarheid gelet op het presteren van Jasper.

Veel tenenkrommender vond ik het commentaar. Die vent moeten ze bij Eurosport echt lozen voor wat betreft rally.

Misschien compenseerden ze de tijd die Jasper in het weekend al live in beeld is geweest, want dat was echt veel. En volgens mij was bijvoorbeeld Schammel ook niet of iig niet veel in beeld, dus ze pakten eigenlijk alleen de kanshebbers en de uiteindelijke top van de rally.

Wat een actie van Vouilloz trouwens, achter Solowow met lekke band!

En het commentaar was inderdaad echt tenenkrommend! Er was gister helaas geen Engels commentaar beschikbaar bij UPC dus ik moest de beste man ook weer aanhoren.. :(
Campos

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden