Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jjussttinn schreef:Wist ik veel dat Proton een merk was.
Stephan46 schreef:jjussttinn schreef:Wist ik veel dat Proton een merk was.
Hallo zeg, dé Maleise trots!Dat merk ken je toch wel?
Ziet er niet eens slecht uit, ben benieuwd of ie dit keer niet in brand vliegt..
Is trouwens ook echt het enige Proton model wat er een beetje fatsoenlijk uitziet (ook de straat versie), de rest is niet om over naar huis te schrijven!
Stephan46 schreef:jjussttinn schreef:Wist ik veel dat Proton een merk was.
Ziet er niet eens slecht uit, ben benieuwd of ie dit keer niet in brand vliegt..
Is trouwens ook echt het enige Proton model wat er een beetje fatsoenlijk uitziet (ook de straat versie), de rest is niet om over naar huis te schrijven!
antoine schreef:Stephan46 schreef:jjussttinn schreef:Wist ik veel dat Proton een merk was.
euh er is ook een proton evo III , IV en ja die lijken heel veel op een mitsubishi
Stephan46 schreef:Is trouwens ook echt het enige Proton model wat er een beetje fatsoenlijk uitziet (ook de straat versie), de rest is niet om over naar huis te schrijven!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast