Wout de Klerk schreef:Nou niet "mijn" Clio.......................
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Theo Dage schreef:Wout de Klerk schreef:Nou niet "mijn" Clio.......................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Red_Spike schreef:MartijnB schreef:Wat dacht je als wout de navi is van Gert Jan heutink en het niet zijn auto is maar die van Gert-Jan
Of van het team?
Roger en Jolanda schreef:Red_Spike schreef:MartijnB schreef:Wat dacht je als wout de navi is van Gert Jan heutink en het niet zijn auto is maar die van Gert-Jan
Of van het team?
Sorrij jongens ik ben helemaal de draad kwijt .........![]()
Het ging mijn clio en dat henk van den brink een eigenaar is geweest.
![]()
en dan ben ik het kwijt sorrij![]()
![]()
Roger en Jolanda schreef:Wout de Klerk schreef:Mensen genoeg hier op het forum die e.e.a. van de 1e Clio weten, vraag vooral Theo van der Kraats maar, zat toendertijd in een heel fanatiek team.
Ik heb zelf bij o.a van den Brink ( charlemange ), Tolboom en van der Vlis een paar wedstrijden genavigeerd, en gesleuteld bij Bavelaar, Kuitert en eigenlijk bijna alle ander Clio cup deelnemers toendertijd.
Als de motor tijdens een rally olie gaat gebruiken, +/- 1 liter ( komt zonder waarschuwing ), mag je bidden dat je het einde van de wedstrijd haalt.
De bakproblemen zijn al besproken, en op te vangen, verder een topautotje.
Wout, dan heb ik jullie auto nu van van den Brink ZJ-53-JH!
Geel,blauw snel
bak probleem ook op te vangen door minder af te remmen op de motor zoalsbv bij sunny's het gevalis?
Wout de Klerk schreef:Mensen genoeg hier op het forum die e.e.a. van de 1e Clio weten, vraag vooral Theo van der Kraats maar, zat toendertijd in een heel fanatiek team.
Ik heb zelf bij o.a van den Brink ( charlemange ), Tolboom en van der Vlis een paar wedstrijden genavigeerd, en gesleuteld bij Bavelaar, Kuitert en eigenlijk bijna alle ander Clio cup deelnemers toendertijd.
Als de motor tijdens een rally olie gaat gebruiken, +/- 1 liter ( komt zonder waarschuwing ), mag je bidden dat je het einde van de wedstrijd haalt.
De bakproblemen zijn al besproken, en op te vangen, verder een topautotje.
Roger en Jolanda schreef:Jaclioclioclio pfffffffffff ik geloof dat ik het weer begrijp.
Komt er iemand van jullie 5 april naar DRNT? op zandvoort?
mantaboy schreef:Roger en Jolanda schreef:Jaclioclioclio pfffffffffff ik geloof dat ik het weer begrijp.
Komt er iemand van jullie 5 april naar DRNT? op zandvoort?
Ja ik, loop bij de wit/geel/blauwe E36 BMW's rond. Voor afbeeldingen kijk ff op wgbracing.nl.![]()
Kan niet missen, als je een klein breed persoontje met bril daar ziet.
Roger en Jolanda schreef:Kzn iemand me vertellen waar op een matter gelastkooi het nummer staat?
MartijnB schreef:Roger en Jolanda schreef:Kzn iemand me vertellen waar op een matter gelastkooi het nummer staat?
homologatienummers zijn tegenwoordig niet boeiend meer als de kooi maar voldoet aan de Annex J
Roger en Jolanda schreef:MartijnB schreef:Roger en Jolanda schreef:Kzn iemand me vertellen waar op een matter gelastkooi het nummer staat?
homologatienummers zijn tegenwoordig niet boeiend meer als de kooi maar voldoet aan de Annex J
oke..... maar dat moet je wel kunnen aantonen, ik heb de papieren van de kooi dat zou voldoende zijn dan?
Doopy schreef:Roger en Jolanda schreef:MartijnB schreef:Roger en Jolanda schreef:Kzn iemand me vertellen waar op een matter gelastkooi het nummer staat?
oke..... maar dat moet je wel kunnen aantonen, ik heb de papieren van de kooi dat zou voldoende zijn dan?
Als ze origineel zijn wel iig, maar bij twijfel kun je altijd de technische commissie van de knaf even mailen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten