Rally filmpjes

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan Willem » wo feb 25, 2009 0:00

Pruttel schreef:
Wout de Klerk schreef:
Jaap Sinke schreef:PRIMEUR!

Ben net terug uit Finland van een weekje 'wintersporten'.

Als opwarmer hier alvast wat onboard beelden van Heuvel Jr. die z'n nieuwe Evo aan het testen is.

http://www.youtube.com/watch?v=UqeBIcC7o6U

Spectaculaire beelden van buitenaf volgen in de loop van de week.

Groeten Jaap

11 jaar, geweldig hé

Ik begon ook op mijn 11e, alleen dan met een VW Jetta en dan door het weiland :oops:

Ik begon ook op mijn 11e, alleen dan op een Gazelle Primeur en dan op het fietspad naar Almelo 8)
Jan Willem

Berichtdoor roadster36 » wo feb 25, 2009 1:08

Gazelle Primeur ?????????? :lol:
je moet t toch op een ouwe fiets leren ? :oops:
roadster36

Berichtdoor Jan Willem » wo feb 25, 2009 23:39

Inmiddels is ie wel oud, nog eens 11 jaar later en ik gebruik hem nog, tis m'n studentenfiets :)

Het 'record' van Petter Solberg op de Finse KP Ouninpohja uit 2004, hij staat nu als high-quality op Youtube. Alles in-car, geen bumpercam helaas.
Deel 1
Deel 2

Ik las ooit ergens op Youtube in een reactie van iemand, een bijnaam voor Phil Mills ontleend aan zijn schijnbaar eindeloze reeksen commando's - the Phil-O-Matic :D Muntje erin en karren maar.
Jan Willem

Berichtdoor JoostS » do feb 26, 2009 15:56

Gaaf om te zien en inderdaad, Phil Mills blijft gewoon aan één stuk door praten.

Hier test van een Lancer Evo 10, heeft er goed de gang in:
http://www.youtube.com/watch?v=YjxhKhZL3fA
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Pruttel » do feb 26, 2009 21:35

Jan Willem schreef:Inmiddels is ie wel oud, nog eens 11 jaar later en ik gebruik hem nog, tis m'n studentenfiets :)

Het 'record' van Petter Solberg op de Finse KP Ouninpohja uit 2004, hij staat nu als high-quality op Youtube. Alles in-car, geen bumpercam helaas.
Deel 1
Deel 2

Ik las ooit ergens op Youtube in een reactie van iemand, een bijnaam voor Phil Mills ontleend aan zijn schijnbaar eindeloze reeksen commando's - the Phil-O-Matic :D Muntje erin en karren maar.

Wat doet Petter daar op 2:18 nou op de middenconsole, ik zie dat wel vaker, maar waar zijn die knopjes en schakelaars voor?
Pruttel

Berichtdoor crx303 » do feb 26, 2009 21:42

Rembalans bijstellen of iets dergelijks denk ik.
crx303

Berichtdoor Giovanni » do feb 26, 2009 22:24

vorig jaar met onze minibus een deel van deze special gereden en ik verzeker u hoe die mannen daar met zo'n snelheid overgaan , niet te doen !!
Giovanni

rembalans

Berichtdoor borkentio » vr feb 27, 2009 9:19

Volgens zijn teambazen is Petter is iedere proef bezig zijn differentielen bij te stellen. Dit tot ergenis van de monteurs, maar het word hem vergeven zolang hij maar snel gaat. Ik heb een keer deze film met Phil samen gekeken en metname zijn opmerking op de helft van de proef waarin hij vraagt op het iets sneller kan is erg stoer.
borkentio

Re: rembalans

Berichtdoor nkroeze » vr feb 27, 2009 11:23

borkentio schreef:Volgens zijn teambazen is Petter is iedere proef bezig zijn differentielen bij te stellen. Dit tot ergenis van de monteurs, maar het word hem vergeven zolang hij maar snel gaat. Ik heb een keer deze film met Phil samen gekeken en metname zijn opmerking op de helft van de proef waarin hij vraagt op het iets sneller kan is erg stoer.

Lol, dat vraagt hij helemaal niet. Hij zegt "it get's faster now", puur om aan te geven dat de aard van de proef daar veranderd.....
nkroeze

Berichtdoor David Westenbrink » vr feb 27, 2009 13:41

David Westenbrink

Berichtdoor TWENGELTJE » vr feb 27, 2009 15:09

David Westenbrink schreef:http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/27/video-11-jarig-jongetje-drift-in-mitsubishi-lancer-evo-ii#post-24177

Even omhoog kijken David, daar stond dit filmpje al
Maar blijft leuk, jong geleerd oud gedaan zullen we maar zeggen
TWENGELTJE

Berichtdoor Wolter » vr feb 27, 2009 15:30

TWENGELTJE schreef:
David Westenbrink schreef:http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/27/video-11-jarig-jongetje-drift-in-mitsubishi-lancer-evo-ii#post-24177

Even omhoog kijken David, daar stond dit filmpje al
Maar blijft leuk, jong geleerd oud gedaan zullen we maar zeggen

Denk dat ie aan wil duiden dat het ook op meerdere sites staat die naar het filmpje linken.
Wolter

Berichtdoor Kempjes Autosport » vr feb 27, 2009 16:32

Heel leuk dat dit overal te zien is. Maar als vd Heuvel jr (heeft ie ook nog een voornaam?) gewoon even een rondje rijd met een on-board is dat toch niet nodig om een hele forumdiscussie (jazelfs op autoblog.nl) op te zetten ?
Heb liever wat meer nieuws van Jasper etc daar gaat het om !
Kempjes Autosport

Berichtdoor Berny » vr feb 27, 2009 18:11

Kleine Heuvel heet Jim.
Berny

Berichtdoor Jaap Sinke » za feb 28, 2009 20:07

Kempjes Autosport schreef:Heel leuk dat dit overal te zien is. Maar als vd Heuvel jr (heeft ie ook nog een voornaam?) gewoon even een rondje rijd met een on-board is dat toch niet nodig om een hele forumdiscussie (jazelfs op autoblog.nl) op te zetten ?
Heb liever wat meer nieuws van Jasper etc daar gaat het om !

Wat wel leuk om te melden is dat de kleine broer van Jasper aka Jim aan het de opdracht van Jasper kreeg om aan het einde van de week binnen vijf seconde van zijn snelste tijd te zitten op het 3,6 km lange traject. Het was de bedoeling om de lat hoog te leggen. Zo niet e hoog voor een mannetje van 11. Aan het einde van de week waar Jim genavigeerd door Martine (met stopwatch in de hand) zat hij inderdaad binnen 5 seconden van de snelste tijd van Heuvel Jr. En Jasper had echt z'n best gedaan met de Evo 2.
Als het KNAF talenten programma tegen die tijd nog bestaat (en autosport in het algemeen) dan...

Groeten Jaap
Jaap Sinke

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia