Roger en Jolanda schreef:antoine schreef:Motorcode van een clio 1.8 16v is F7P, die van een 2.0 16v is F7R.
Met het vermogen wat jij aangeeft geloof ik ook niet dat het een 1.8 is. Een 2.0 gr N had toch tussen de 185 en 195 pk??
het vermogen die ik aan geef is wat een van de vorige eigenaars mij verteld heeft als hij liegt lieg ik ook .diegene waar ik hem heb gekocht wist het niet. kan iemand vertelen waar de motorcode staat kan ik hem ff checken
ik heb hem wel geklokt van 0 naar 100 in 6 seconden zit ik net in 4 dus dat is wel oke, tot aan de 140 gaat hij door maar dan is het op mede omdat er zon rare 5 op zit lijkt nu meer op een 4 en een beetje bak.
en over motor en tunen betreft ieder tuner heeft zo zijn eigen ding met het opvoeren van motoren de een zweert bij dit de ande bij dat zo kan het dus best zijn dat een 1.8 een 2.0 wordt kwestie van opboren.
Ik kom nog uit opel land tussen 1986 en 1992 heb toen gesleutel bij teampje voornamelijk manta en ascona veeel zelf geexpirimenteerd en goede dingen maar net zoveel verkeerde oplossingen bedacht
Was dat bij een team uit de buurt?