KNAF-Rallyreglementen geheel vernieuwd

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » vr feb 20, 2009 18:16

Sjeft schreef:
PactorRacing schreef:Vraagje: wij zijn bij de laatste keuring (Conrad) aangesproken op het feit dat de stickers met onze namen op de zijruiten te klein waren: die zouden 10cm hoog moeten zijn/worden.

Nu hadden wij de stickers exact gemaakt (en 4cm hoog) volgens omschrijving in paragraaf 7.2. Ik zie daarin geen wijziging dus volgens mij is dat nog steeds zo? Of mis ik iets. Dank voor input!

Hebben wij ook een opmerking over gehad. Idd nagekeken en is gewoon goed zoals het nu is. Pak ik groter lettertype dan kan ik mn naam beter rondom de auto zetten.

Ze mogen op de zijruiten 4 cm hoog zijn als de namen maar wel de zelfde hoogte hebben, dus niet de ene naam 4 en de andere 10
TWENGELTJE

Berichtdoor EVOX » za feb 21, 2009 11:41

official No. 27768 schreef:Dit zou de K.N.A.F. dus aan iedereen moeten mailen/faxen/postduiven denk ik.

Uiteindelijk rijden, zitten, staan, vlaggen en ICT'en we met ons allen om er iets leuks, moois en veiligs van te maken, dus k.N.A.F.......

Zoiets heb ik al eens aan de KNAF gevraagd, nooit wat op gehoord :?:
Ze hebben van iedere official een email adres, zouden ze een nieuwsbrief kunnen maken, met regelements wijzigingen en ander nieuwtjes :!: :idea: :!:
EVOX

Berichtdoor RG-Rallysport » di jan 05, 2010 16:12

Nieuwe ASJ staat op de site van de knaf met wat interresante veranderingen

http://www.knaf.nl/bestanden/de-knaf/ja ... _rally.pdf

Tijden worden onder andere nu ook in tienden van secondes genoteerd
geen schrapresulaten meer, en zo nog wat dingetjes
RG-Rallysport

Berichtdoor Codieo » di jan 05, 2010 18:11

Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik ben benieuwd of de JWRC rijders nu ook een FIA status krijgen (nu ze een WK wedstrijd hebben gewonnen)? En dus net zoals v.d. Heuvel vooraan (en dus voor de snellere deelnemers) moeten starten?

Edit: Moest toch echt FIA zijn ipv FIFA :lol:
Laatst bijgewerkt door Codieo op di jan 05, 2010 22:04, in totaal 1 keer bewerkt.
Codieo

Berichtdoor RG-Rallysport » di jan 05, 2010 18:17

Codieo schreef:Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik ben benieuwd of de JWRC rijders nu ook een FIFA status krijgen (nu ze een WK wedstrijd hebben gewonnen)? En dus net zoals v.d. Heuvel vooraan (en dus voor de snellere deelnemers) moeten starten?

Denk het niet dat dit de juiste plaats is voor een FIFA status ..... is meer voetbal volgens mij :wink:
Maar dat zal de knaf dan wel aangeven denk ik toch als dat zo is ?
RG-Rallysport

Berichtdoor WRC fan » di jan 05, 2010 18:46

Ik weet ook niet of het heel zinvol is om Kevin of Hans als eerste te laten rijden gezien de auto's waar ze in rijden. En ik vind het juist leuk als er wat later in het deelnemersveld nog zo'n spectuculaire rijder komt.
WRC fan

Berichtdoor kraats » di jan 05, 2010 18:56

WRC fan schreef:Ik weet ook niet of het heel zinvol is om Kevin of Hans als eerste te laten rijden gezien de auto's waar ze in rijden. En ik vind het juist leuk als er wat later in het deelnemersveld nog zo'n spectuculaire rijder komt.

Dit verhaal heeft niets te maken met willen, kunnen, mogen of zinvol zijn.
Dit is een verhaal van moeten!! Lang niet altijd een voordeel, zoals jullie wel weten.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor mastersevius » di jan 05, 2010 19:12

Nog iets opmerkelijks waar sommige deelnemers toch blij mee zullen zijn :roll:

De 1 deelnemer mag op een rondkoers alleen wor-
den gestart, nadat de 0-auto het rondkoers deel
heeft verlaten. Het aantal ronden van de 0-auto
moet worden bepaald op basis van de lengte van he
rondkoers deel.
mastersevius

Berichtdoor RG-Rallysport » di jan 05, 2010 19:21

mastersevius schreef:Nog iets opmerkelijks waar sommige deelnemers toch blij mee zullen zijn :roll:

De 1 deelnemer mag op een rondkoers alleen wor-
den gestart, nadat de 0-auto het rondkoers deel
heeft verlaten. Het aantal ronden van de 0-auto
moet worden bepaald op basis van de lengte van he
rondkoers deel.

Was eigenlijk al zo alleen nu staat het expliciet vermeld in het ASJ gelukkig net als de ramen en koplampen
RG-Rallysport

Berichtdoor mastersevius » di jan 05, 2010 19:25

Het kon misschien wel de planning zijn maaruh is afgelopen jaar zeker niet altijd gebeurd :!:

Afgelopen jaar ben ik het commentaar van Jasper van den Heuvel niet vergeten. De starter was namelijk een ... omdat hij Jasper 5 seconden nadat 0 wagen was langsgekomen liet gaan :wink:
mastersevius

Berichtdoor RG-Rallysport » di jan 05, 2010 19:30

mastersevius schreef:Het kon misschien wel de planning zijn maaruh is afgelopen jaar zeker niet altijd gebeurd :!:

Afgelopen jaar ben ik het commentaar van Jasper van den Heuvel niet vergeten. De starter was namelijk een ... omdat hij Jasper 5 seconden nadat 0 wagen was langsgekomen liet gaan :wink:

Ach tijdens de wedstrijden zijn wel vaker opmerkingen gemaakt, hij heeft ook een keertje bij ons aan de start gestaan en vroeg mij of ik tegen de PC wilde zeggen dat hij een ongelovelijke L#L is omdat hij niet op 3 min maar op de gebruikelijk 5 min achter de 0 van start mocht.

Zo zijn er zullen er ook wel altijd dingen blijven, dat hebben wij ook wel een in de auto, maar daarna moet je toch weer koppie erbij en gaan net als Jasper doet dus.
RG-Rallysport

Berichtdoor Sponsor » di jan 05, 2010 23:37

Geen schrapresultaten meer in het kampioenschap...nee daar zitten we op te wachten....probleem is dat de puntentelling gehandhaaft blijft....conlussie: een slak KAN de wedstrijd winnen...als je het hele jaar maar uitrijd.1x niet finischen en je kan de volgende wedstrijd beter thuis blijven :roll:

Het gaat nu meer op een regelmatigheids kampioenschap lijken.....
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor joostkusters » wo jan 06, 2010 0:35

als genoeg rijders protesteren, zal het wel veranderd worden, dus koppen bij elkaar!!!!!!
joostkusters

Berichtdoor Campos » wo jan 06, 2010 11:06

Sponsor schreef:Geen schrapresultaten meer in het kampioenschap...nee daar zitten we op te wachten....probleem is dat de puntentelling gehandhaaft blijft....conlussie: een slak KAN de wedstrijd winnen...als je het hele jaar maar uitrijd.1x niet finischen en je kan de volgende wedstrijd beter thuis blijven :roll:

Het gaat nu meer op een regelmatigheids kampioenschap lijken.....

Bij de resultaten van vorig jaar was Jasper vd Heuvel dan niet 2e algemeen geweest in het kampioenschap, maar slechts 6e. En 3e N4 i.p.v. kampioen..
Campos

Berichtdoor MartijnS » wo jan 06, 2010 11:24

Irritant dat de lichten aan moeten staan, voor fotografen ;)
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Reglementen