Peterrrrr schreef:Ik ga voor het eerst een écht goede camera kopen om (ook) tijdens rally's wat mooiere foto's te maken. Iemand ervaring met de Sony Alpha DSLR 200 ?
Peterrrrr schreef:Ok, lees er eigenlijk best goede verhalen over ?
Ben bij een fotozaak geweest in Breda en die vertelde me dat het een mooie basis is om (evt.) verder te gaan met fotografie.
Holkers schreef:Peterrrrr schreef:Ok, lees er eigenlijk best goede verhalen over ?
Ben bij een fotozaak geweest in Breda en die vertelde me dat het een mooie basis is om (evt.) verder te gaan met fotografie.
Vraag hem dan ook even naar de provisie... Heb eens met een verkoper gesproken en die wist me te vertellen dat ze 3x zo veel verdienden aan een Sony dan aan een Canon of Nikon. 98% van de omzet zijn kitjes (camera + lens) en die mensen zien ze nooit meer terug voor nieuw glaswerk, dus is het niet interessant om ze echt goed spul mee te geven (los van de eigen kritiek).
Neem van mij aan dat je veel meer plezier aan een Canon 450D zult hebben of aan een Nikon variant. De lenzen die ervoor op de markt zijn, zijn legio, de flitsers enz. enz. Mocht je na 2 jaar denken dat je toch meer wilt, kun je zo hogerop (50D, 1D etc.). En als laatste voordeel; marktplaats staat vol met goedkopere 2de hands lenzen van mensen die hun gear ge-upgrade hebben.
Peterrrrr schreef:Hmm, ok...
Zal eens kijken wat we doen dan ! Thnx
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten