Ton Van Spanje schreef:De rode VW LT bus van Barend, rechts in de rij met zonnedakje, werd als servicebus/camper gebruikt
met Fokko in de hotseat? SLS 1978?
Edit: kan niet, eerste rally's was de auto nog helemaal geel. later is dit door Huub Vermeulen ontworpen schema er op gekomen.
deze foto van de kitten is van de rallysprint Overasselt. Dick Waaijenberg met Ruud Oosterbaan
Ton Van Spanje schreef:Aart schreef:Heeft er iemand nog foto's liggen van de equipe Jans / Jans?
Hebben veel sprints gereden in de jaren 80.
Dolf Jans praat af en toe nog wel eens mee, hier op het forum. Die heeft wellicht nog wel wat. Of stel jij de vraag voor Dolf, Aart.
mantaray schreef:
hier van krimpen vlak na de klap het gebeurde net aan de verkeerde kant om te fotograferen , dus na het omlopen deze plaat nog kunne schieten
Ton Van Spanje schreef:Edit: kan niet, eerste rally's was de auto nog helemaal geel. later is dit door Huub Vermeulen ontworpen schema er op gekomen.
Hein schreef:Ton Van Spanje schreef:Edit: kan niet, eerste rally's was de auto nog helemaal geel. later is dit door Huub Vermeulen ontworpen schema er op gekomen.
Handelarenplaat![]()
Werd dat toegestaan
Ton Van Spanje schreef:Hein,
Deze foto dateert van 1980 of 1981. Toen kon er nog veel en/of werd er veel door de vingers gezien. Alhoewel ook in deze tijd sommigen er geen probleem in zien om "privé" op groene platen rond te rijden. Vorige maand trof ik nog een sterk staaltje aan. Op de openingsdag van de klassieker beurs in Antwerpen ontdekte ik op de parkeerplaats nog een auto op groene platen.
Ton Van Spanje schreef:Hein,
Deze foto dateert van 1980 of 1981. Toen kon er nog veel en/of werd er veel door de vingers gezien. Alhoewel ook in deze tijd sommigen er geen probleem in zien om "privé" op groene platen rond te rijden. Vorige maand trof ik nog een sterk staaltje aan. Op de openingsdag van de klassieker beurs in Antwerpen ontdekte ik op de parkeerplaats nog een auto op groene platen.
mantaboy schreef:Ton Van Spanje schreef:Hein,
In het buitenland? En dan waarschijnlijk nog in het weekend ook?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten