Berto schreef:Eeeeeeeeeeeh wanneer gaan ze die maken dan?![]()
(sorry half Nederland.....![]()
![]()
, zal het noooooit weer doen)
Dank je Berto.
Maar je wilt ons er wel graag bij hebben in de klasse.
briljant schreef:[Maar je wilt ons er wel graag bij hebben in de klasse.
briljant schreef:Berto schreef:Eeeeeeeeeeeh wanneer gaan ze die maken dan?![]()
(sorry half Nederland.....![]()
![]()
, zal het noooooit weer doen)
Dank je Berto.![]()
![]()
Maar je wilt ons er wel graag bij hebben in de klasse.
Ton Van Spanje schreef:Hey mannen, gaat eens wieberen. Er is al een Manta - Ascona draadje. Kom in dit topic nu eens met oude rallyfoto's van echte auto's !!!!!
<zoekt veilig heenkomen>
P2000 schreef:Ton Van Spanje schreef:'t Is wel een overkill aan Opels dit draadje. Neemt niet weg dat Opel veel heeft gedaan in en voor de rallysport in Nederland. Dan ontkom je niet aan veel foto's van Kadetten, Ascona's en Manta's.
Samenvoegen van het Ascona/Mantadraadje lijkt me aan de andere kant ook weer niks. Dat draadje is m.i. juist ontstaan omdat er een aantal forummers nieuwsgierig waren/zijn naar de verblijfplaatsen van al dat spul met historie.
Ja dat is inderdaad zo,al ben ik nu bijv bezig om het één en ander bij elkaar te zoeken van vd Marel in de Vauxhall.daar lees je relatief weinig over maar die auto bracht wel Marel zijn eerste 2 titels.
Vind het manta/ascona draadje inderdaad een iets andere insteek hebben vandaar dat ik ze hier gezet heb.en omdat hier vast wel mensen zijn die het toch wel leuk vinden om te zien denk ik.
Vind het al een eer om met de OUDE GARDE mee te moge discusieëren
ceesford schreef:@ Ton van Spanje : Ik ben ook de jongste niet meer, maar heeft René Klement niet met een Chevette gereden, na de Marel/Jetten periode?
Klopt, dacht zo rond 1983/84, bij René heb ik destijds de grondbeginselen van het edele vak van het rally-rijden en navigeren min of meer geleerd....
René heeft naderhand ook nog Peugeot 205 GTI cup gereden
mantaboy schreef:[Heb jij zelf wel eens Opel gereden Ton? Of alleen de moderne Opels?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast