Ton Van Spanje schreef:mantaboy schreef:Schitterend topic!
Ja, mooi hè? De tijd waaruit de verhalen foto's stammen......toen lag jij nog in de luiers
P2000 schreef:Deze foto is van de WK Rally van Quebec in Canada 1978 . Hij eindigde 7e algemeen.
mijn broer heeft dat filmpje Hans
mantaboy schreef:P2000 schreef:Deze foto is van de WK Rally van Quebec in Canada 1978 . Hij eindigde 7e algemeen.
mijn broer heeft dat filmpje Hans
Dat is het beruchte filmpje bij het Kasteel toch?
Corne schreef:Rene Markus schreef:De rose opel kadett.
Bij de Zuiderzee rally was er ook eens een proef op zo'n soort terrein (geloof bij Leeuwarden), is dat hier?
hans vermeer schreef:@P2000. Mooi dat je dat nog weet. Man heeft me wel eens verteld dat hij daar was geweest, maar verder kon ik het niet plaatsen bij deze foto.
Dat filmpje zou ik nog wel eens willen zien. Kan je broer het hier plaatsen ???
@mantaboy. Ik weet nog wel dat er boertje op de fiets in de sloot belande
in dat filmpje
Groet,
Hans
hans vermeer schreef:@P2000. Mooi dat je dat nog weet. Man heeft me wel eens verteld dat hij daar was geweest, maar verder kon ik het niet plaatsen bij deze foto.
in dat filmpje
Groet,
Hans
mantaboy schreef:hans vermeer schreef:@P2000. Mooi dat je dat nog weet. Man heeft me wel eens verteld dat hij daar was geweest, maar verder kon ik het niet plaatsen bij deze foto.
in dat filmpje
Groet,
Hans
Dan ken je het verhaal van de versnellingsbak wissel misschien ook.![]()
Krijg nog buikpijn van het lachen als ik denk aan de manier zoals Man dat vertelde.![]()
Als die eens een boek zou schrijven over zijn ervaringen in de sport... Ik denk niet dat je nog bijkomt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten