tiemen schreef:mastersevius schreef:Tiemen je hebt een PB
Ik heb je een pb teruggestuurd
Zie je mailbox (gewone mail)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holten WRC schreef:Ik volg dit al een tijdje en overweeg een pc versie te gaan kopen.
Blijf echter met 1 vraag zitten.
Zo af en toe komen er wel eens real sound filmpjes van RBR (o.a. focus en impreza S12) op Youtube voorbij.
Is dit ook te instaleren?
Of werkt dat alleen mar bij een online modus of zo iets dergelijks?
jordysport schreef:Holten WRC schreef:Ik volg dit al een tijdje en overweeg een pc versie te gaan kopen.
Zo af en toe komen er wel eens real sound filmpjes van RBR (o.a. focus en impreza S12) op Youtube voorbij.
ik rijd zelf ook met de S12 en de Focus.
Ik heb op www.rallyesim.com RSRBR08 gehaald en daar heb je heel veel op;) als je nog meer info wil zeg het maar.
tiemen schreef:jordysport schreef:Holten WRC schreef:Ik volg dit al een tijdje en overweeg een pc versie te gaan kopen.
Ik heb op www.rallyesim.com RSRBR08 gehaald en daar heb je heel veel op;) als je nog meer info wil zeg het maar.
Wat is er meer/extra op RBRBR08?
En heb je nog meer tips?
Ik heb het spel nog maar net, dus alle info is welkom!
M.vr.gr
Tiemen
jordysport schreef:hoii...
kunnen jullie mij jullie snelste tijd op de rally school stage en pribram geven vind ik wel leuk om te weten;)
mijn snelste op rally school is: 1.14.90
en pribram: 4.29.93
Groeten Jordy
pedduhwick schreef:jordysport schreef:hoii...
kunnen jullie mij jullie snelste tijd op de rally school stage en pribram geven vind ik wel leuk om te weten;)
mijn snelste op rally school is: 1.14.90
en pribram: 4.29.93
Groeten Jordy
denk dat je op rally school een goeie tijd hebt neergezet naar mijn weten zit ik rond de 1.18...
ChrisZW schreef:tiemen schreef:jordysport schreef:Holten WRC schreef:Ik volg dit al een tijdje en overweeg een pc versie te gaan kopen.
Wat is er meer/extra op RBRBR08?
En heb je nog meer tips?
Ik heb het spel nog maar net, dus alle info is welkom!
M.vr.gr
Tiemen
Het is precies hetzelfde als de rest, alleen hoef je niet handmatig alles te veranderen. Lijkt op zich handig en is het ook. Maar in het verleden gebeurde het wel vaak dat je RBR installatie hierdoor corrupt werd en je weer alles opnieuw moet installeren.
Dus ik zou nog even proberen of het je zelf lukt, daar heb je meer aan.
mastersevius schreef:Tomas is het ook mogelijk dat de skins beschikbaar komen zonder een zwarte reclamesticker boven op het voorraam over de gehele breedte?
Ik rijdt altijd vanuit de cabine, en zie met die nieuwe skins zo weinig
chavy schreef:RSRBR08 en nu binnenkort 09 is vooral goed om de competities die ze doen, en deze zijn zeer de moeite.
In het seizoen 2009 doe ik mee met een eigen team, Team Benelux, bestaande uit minimum 5 piloten, en gaan strijden in PWRC, JWRC, IRC en belgisch kampioenschap.
Alleen voor de textures is het mischien niet de moeite, maar deelnemen aan al die competities zeker wel.
En ja, ik zoek nog piloten om mijn team te versterken
pm is altijd welkom
Wolter schreef:mastersevius schreef:Tomas is het ook mogelijk dat de skins beschikbaar komen zonder een zwarte reclamesticker boven op het voorraam over de gehele breedte?
Ik rijdt altijd vanuit de cabine, en zie met die nieuwe skins zo weinig
Moet je dan niet fixed camera positions gebruiken?
(zelf geen ervaring mee, maar weet dat ze bestaan.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten