Foto 1 Violier?
Foto 2 Marel of van der Lee
Foto 3 Fiddelers/Goedhart, maar het zou (met dezelfde auto) ook Christ van Waardenburg en of Ben Smits kunnen zijn
Ton Van Spanje schreef:Foto 1 Violier?
Foto 3 Fiddelers/Goedhart, maar het zou (met dezelfde auto) ook Christ van Waardenburg en of Ben Smits kunnen zijn
Ton Van Spanje schreef:Foto 1 Violier?
Werner Van Kuyk schreef:Ton Van Spanje schreef:Foto 1 Violier?
denk de laatste Smits aangezien wat er op de raam zonnenband staat
maar ja dit is ver voor mij tijd dus weet het niet zekers zou kunnen dat ze met dezelfde zonneband reden
P2000 schreef:Ton Van Spanje schreef:Foto 1 Violier?
Van foto 1 weet ik dat dat willem en els sintenie zijn,daar heb ik meer foto's (en film) van
van foto 2 weet ik dat vd marel zo met die auto heeft gereden,sowieso BAC rally 81.of vd lee er mee heeft gereden weet ik nie
Ton Van Spanje schreef:P2000 schreef:Ton Van Spanje schreef:Foto 1 Violier?
Van foto 1 weet ik dat dat willem en els sintenie zijn,daar heb ik meer foto's (en film) van
van foto 2 weet ik dat vd marel zo met die auto heeft gereden,sowieso BAC rally 81.of vd lee er mee heeft gereden weet ik nie
Marels sponsor was Batco, oa. bekend van de Gladstone sigaretten. Henk van der Lee prepareerde in die tijd de auto´s voor Jan en deed af en toe ook nog wel eens een evenement met Jan´s auto.
Rene Markus schreef:Welke naam plaats ik bij de onderstaande foto's?
foto 1:
foto2:
Foto 3:
P2000 schreef:Nu we toch bezig zijn,nog maar ff wat vd Marel.
Deze auto leeft nog!
En mijn absolute favoriet! als ik ooit..... :wink:

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten