robhegeman schreef:Kuipers senior uitgevallen omdat hij onvoldoende benzine bij zich had? Dat vermelde men net op rtvoost sport op zondag.
Het staat ook op de website van RTV Oost]
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
robhegeman schreef:Kuipers senior uitgevallen omdat hij onvoldoende benzine bij zich had? Dat vermelde men net op rtvoost sport op zondag.
Lammertink Racing schreef:Sjeik1981 schreef:pedduhwick schreef:Wevers 1 VM Jun. 2 Kuip Jun. 3
Netjes
Eigenlijk een verwachte uitslag allen Kuipers sr. (uitgevallen?????) er niet bij.
Ik had hem vooraf getipt als overwinnaar. Viel van Merksteijn jr. niet klein beetje tegen?????
Van Merksteijn Jr viel echt niet tegen ik heb genoten van hem die gast kan echt knallen met z,n focus.
Sanderboy schreef:Lammertink Racing schreef:Sjeik1981 schreef:pedduhwick schreef:Wevers 1 VM Jun. 2 Kuip Jun. 3
Netjes
Eigenlijk een verwachte uitslag allen Kuipers sr. (uitgevallen?????) er niet bij.
Ik had hem vooraf getipt als overwinnaar. Viel van Merksteijn jr. niet klein beetje tegen?????
Van Merksteijn Jr viel echt niet tegen ik heb genoten van hem die gast kan echt knallen met z,n focus.
gert van de heuvel ook
hij ging echt hard op het industrie!
Sjeik1981 schreef:lunteraan schreef:knap van Martin v/d Brink eerste groep N4
Met het uitvallen van Kevin Abbring en het helemaal niet deelnemen van Jasper van den Heuvel, maar ja een oude regel is: to finish first, you first have to finish. En diegene die er niet zijn kun je natuurlijk ook niet verslaan.
Dus denk ik dat je het beetje in perspectief moet bekijken daarmee niet minder knap
Hunter schreef:Wat heb ik vandaag genoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een fantastisch evenement!
De publieksproef op het industrieterrein was onwijs spectaculair.
Ik als Focus liefhebber (ja sorry) vond het dan ook onwijs gaaf om 3 van zulke WRC tegelijk te zien en te horen!
Met name de 2 junioren vielen mij positief op bij deze proef.
Heerlijk, maar toch beheerst, spelen met de Focussen, briljant!
Germatech schreef:Hunter schreef:Wat heb ik vandaag genoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een fantastisch evenement!
De publieksproef op het industrieterrein was onwijs spectaculair.
Ik als Focus liefhebber (ja sorry) vond het dan ook onwijs gaaf om 3 van zulke WRC tegelijk te zien en te horen!
Met name de 2 junioren vielen mij positief op bij deze proef.
Heerlijk, maar toch beheerst, spelen met de Focussen, briljant!
Heb ook een vreselijk mooie dag gehad op de industrieproef. vindt ook de focussen machtig, maar qua geluid doen ze onder voor vele anderen. Dat is wel jammer. Gert van de Heuvel ging werkelijk tekeer op de industrie!!
gert.
lennartrally schreef:zo goed van wevers bij kp9 even rechtdoor schieten en tog nog 2e worden op die proef en natuurlijk was die de volgende keer dat ze weer langs kp9 gingen kp12 21 sec sneller maar zijn wel fotos gemaakt van wevers dat die rechtdoor ging dus die zien julie nog wel. hij gaf gewoon gas bij toen die zag dat die niet kon halen het hek werd gelanzeerd maar wevers niet veel schade zo te zien aleen bijrijderskant voorscherm kapot en spiegel eraf wat zal zun spiegel eigelijk kosten
Jaap Sinke schreef:Mijn wild card voor de Rallysprint: Hank Melse met de Skoda WRC.
Zeker als het nat is zal hij heel snel zijn.
Rijd de sprint de zelfde proeven als de rally? Leuk om ok die tijden te vergelijken.
Heb zelf zo nu en dan tegen (en vooral achter) Hank gereden. Zeer snel en spectaculair!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten