Conrad Euregio Rally en Rallysprint 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor markdevries » za nov 01, 2008 20:51

Holkers schreef:Kunnen jullie het weer over de rally zelf hebben ipv over jullie zelf tijdens/voor/met de rally?

Jeps sorry Maarten :wink: . Zal de volgende keer met deze verhalen het café induiken :wink: :oops: :P
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries

Berichtdoor Campos » za nov 01, 2008 20:55

embee64 schreef:
Corne schreef:Ik kan me nog een artikel van Peter van Merksteijn junior herinneren, dat 'ie zei dat het niveau in Nederland nogal laag lag, en dat 'ie alleen nog in Nederland kwam voor de sponsors..

Nou, voorlopig kan 'ie 'dat lage niveau' in Nederland toch echt niet bijhouden... (ook in 2007 maakte 'ie niet echt indruk op me, met de stoeprand in Almere, wat ikzelf gezien heb)

Maarja mijn mening :)

Schandalige opmerking van Jr. Als het niveau voor hem te laag is, zou hij eens in een normalere auto moeten stappen, laten we zeggen een N2 of N3. Dan zou hij wel merken dat de jongens die hiermee rijden ontiegelijk moeten trappen om goede tijden te rijden. Maarja, als je een papa hebt die toch een überauto voorje klaar zet....

Een niveau van een WK wedstrijd is op geen enkele manier te vergelijken met een wedstrijd in NL, dus zo raar is de opmerking van PvM Jr. niet.. Hij kiest de weg waarmee hij het snelste leert, dat is in het WK, dat red je niet met 1000 HL, 750 HR..

Ja zijn papa heeft geld, ja daar heeft ie een enorm voordeel mee, maar nee hij doet het echt niet slecht! 2e worden in je eerste wedstrijd met een WRC (TankS), groep N kampioen in je eerste volledige seizoen, een aantal nette tijden in WK-wedstrijden en beste NL-er in Trier is toch echt geen slecht resultaat voor iemand die nog niet zo heel lang rijdt.. En wees blij dat hij wel die stap kan maken naar een dikke auto! Ik proef zoooveel afgunst in beide reacties! Trouwens, om iemand te beoordelen omdat ie in z'n 2e (?) jaar een stoeprand raakt vind ik al helemaal ... :D maar goed..
Hij laat hier op 2 proeven wat tijd liggen (resp. 12 en 7 sec) t.o.v. Wevers, op de andere zit hij er kort op of is hij sneller dan de man die al weet-ik-hoe-vaak in Hengelo gereden heeft... En misschien waren er wel problemen, wie weet..
Campos

:p

Berichtdoor Starkoo » za nov 01, 2008 21:03

PatrickTwente schreef:jahoor

Even een vraagje

Kun je gewoon door de robijnstraat rijden Ivm de service of is die op terrein van thales?

Terrein Thales is geen service, Thales is nooit toegankelijk voor plubliek, monteurs, rally rijders enz, service op de grote pakeer plaats van Thales buiten het terein. Als je Thales op wilt word alles van je gecontroleerd, of je een strafblad hebt enz, daar is de beveiliging beter dan bij defensie.

Kp Buldershoek en Hoeve waren top :D
Starkoo

Berichtdoor A.H.S » za nov 01, 2008 21:09

Van Iersel/Bos eraf op kp 8 :cry:
A.H.S

Berichtdoor Sanderboy » za nov 01, 2008 21:13

A.H.S schreef:Van Iersel/Bos eraf op kp 8 :cry:

starten ze morgen weer?
Laatst bijgewerkt door Sanderboy op za nov 01, 2008 21:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Sanderboy

Berichtdoor RG-Rallysport » za nov 01, 2008 21:13

Ja stak een boom over helaas :cry: , ze gingen echt fantastisch goed
Laatst bijgewerkt door RG-Rallysport op za nov 01, 2008 21:16, in totaal 1 keer bewerkt.
RG-Rallysport

Berichtdoor RG-Rallysport » za nov 01, 2008 21:15

Sanderboy schreef:

neem aan dat ze morgen gwn weer starten

De auto is niet te repareren binnen die tijd dus hun optreden is helaas afgelopen voor deze wedstrijd net als de sunny van het team zelfde reden ook overstekende boom ......... gelukkig allemaal ongedeerd uit de auto's
Laatst bijgewerkt door RG-Rallysport op za nov 01, 2008 21:16, in totaal 1 keer bewerkt.
RG-Rallysport

Re: :p

Berichtdoor PatrickTwente » za nov 01, 2008 21:16

Starkoo schreef:

Even een vraagje

Kun je gewoon door de robijnstraat rijden Ivm de service of is die op terrein van thales?

Terrein Thales is geen service, Thales is nooit toegankelijk voor plubliek, monteurs, rally rijders enz, service op de grote pakeer plaats van Thales buiten het terein. Als je Thales op wilt word alles van je gecontroleerd, of je een strafblad hebt enz, daar is de beveiliging beter dan bij defensie.

Dus we kunnen gewoon door die straat?
PatrickTwente

Berichtdoor Starkoo » za nov 01, 2008 21:47

PatrickTwente schreef:
Starkoo schreef:

Even een vraagje

Geen idd welke kant ligt die straat ???
Starkoo

Berichtdoor A.H.S » za nov 01, 2008 21:49

Doopy schreef:
Sanderboy schreef:

De auto is niet te repareren binnen die tijd dus hun optreden is helaas afgelopen voor deze wedstrijd net als de sunny van het team zelfde reden ook overstekende boom ......... gelukkig allemaal ongedeerd uit de auto's

Afbeelding
Was een behoorlijke knal :(
Laatst bijgewerkt door A.H.S op za nov 01, 2008 21:54, in totaal 2 keer bewerkt.
A.H.S

Berichtdoor RG-Rallysport » za nov 01, 2008 21:53

A.H.S schreef:
Doopy schreef:
Sanderboy schreef:

Afbeelding :(

Ik had het al van Sylvia vernomen ............... ben wel blij dat beide ongedeerd zijn
RG-Rallysport

Berichtdoor dennis tragter » za nov 01, 2008 22:20

Starkoo schreef:
PatrickTwente schreef:
Starkoo schreef:

Even een vraagje

Geen idd welke kant ligt die straat ???

alle straten rondom de service zijn afgesloten parkeren bij de makro
dennis tragter

Berichtdoor Sand » za nov 01, 2008 22:37

Waar kan ik de tijden van de sprint vinden?

Ik zie ze zo niet op de overzichtspagina in het boekje staan
Sand

Berichtdoor Niels2 » za nov 01, 2008 22:39

Sand schreef:Waar kan ik de tijden van de sprint vinden?

http://www.twenterally.nl/uploads/File/ ... nemers.pdf
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Sand » za nov 01, 2008 22:40

Niels2 schreef:
Sand schreef:Waar kan ik de tijden van de sprint vinden?

http://www.twenterally.nl/uploads/File/ ... nemers.pdf

bedankt
Sand

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden