Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
antoine.reekers schreef:van iersel eraf stak een boom over iedereen ok
will bruins missen we ook nog
vrgr rallyteambrabant
kolkie schreef:Wat is dít nou weer dan. KP 8 is gewoon van start gegaan nadat ze praktisch iedereen weggestuurd hebben met de mededeling: 'neutralisatie van álles, ook andere proeven'. Om vervolgens na een auto of 10-12 alsnog de neutralisatie door te zetten??
Naja, voor niets te vroeg naar huis gegaan dus. Verder op KP1 wel genoten. Ik ben wel van het gladde spul
.
P.M.Kramer schreef:kolkie schreef:Wat is dít nou weer dan. KP 8 is gewoon van start gegaan nadat ze praktisch iedereen weggestuurd hebben met de mededeling: 'neutralisatie van álles, ook andere proeven'. Om vervolgens na een auto of 10-12 alsnog de neutralisatie door te zetten??
Naja, voor niets te vroeg naar huis gegaan dus. Verder op KP1 wel genoten. Ik ben wel van het gladde spul
.
Ook KP5 is halverwege helaas geneutraliseerd, reden is bij mij op dit moment niet bekend. Kort voor neutralisatie is wel de bergingswagen de baan op gegaan, dus dit zal er allicht iets mee te maken hebben.
Corne schreef:Ik kan me nog een artikel van Peter van Merksteijn junior herinneren, dat 'ie zei dat het niveau in Nederland nogal laag lag, en dat 'ie alleen nog in Nederland kwam voor de sponsors..
Nou, voorlopig kan 'ie 'dat lage niveau' in Nederland toch echt niet bijhouden... (ook in 2007 maakte 'ie niet echt indruk op me, met de stoeprand in Almere, wat ikzelf gezien heb)
Maarja mijn mening
Jaccoooo schreef:Jan Kamphuis schreef:antoine.reekers schreef:will bruins op zijn dak in de sloot ?????????????
jup
navi zat met de laptop op schoot in plaats van de notes
PatrickTwente schreef:Morgen ben ik er ook met mijn camera en zal ik is iedereen op de foto zetten![]()
PatrickTwente schreef:Jaccoooo schreef:Jan Kamphuis schreef:antoine.reekers schreef:will bruins op zijn dak in de sloot ?????????????
jup
navi zat met de laptop op schoot in plaats van de notes
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten