Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan Erik Rietman schreef:Abring kwam op KP 1 na een paar KM al niet door, of dus niet gestart of er dus al in de eerste kilometers eraf, er zat wel te veel tijd tussen de auto voor hem en na hem. Het ligt er overigens ontzettend nat en glad bij.
antoine.reekers schreef:waar zijn de coltjes ??????????????

h.beek922 schreef:rally04 schreef:Op rallytiming is nu aangegeven dat proef 8 is geannuleerd, de finish is toch nog niet veilig genoeg ?
Voor zover ik lees hier wel jammer maar terecht !!
savety first !!!
aj seppenwoolde schreef:Jan Erik Rietman schreef:Abring kwam op KP 1 na een paar KM al niet door, of dus niet gestart of er dus al in de eerste kilometers eraf, er zat wel te veel tijd tussen de auto voor hem en na hem. Het ligt er overigens ontzettend nat en glad bij.
ik heb abring wel gezien in de auto van van eldik ,maar dat was niet ver na de start op kp 1
Sand schreef:aj seppenwoolde schreef:Jan Erik Rietman schreef:Abring kwam op KP 1 na een paar KM al niet door, of dus niet gestart of er dus al in de eerste kilometers eraf, er zat wel te veel tijd tussen de auto voor hem en na hem. Het ligt er overigens ontzettend nat en glad bij.
ik heb abring wel gezien in de auto van van eldik ,maar dat was niet ver na de start op kp 1
Abring had een code nul, dus waarschijnlijk problemen of van de weg geraakt

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast