Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JoostS schreef:romar schreef:Nou ik vond vorig jaar het stukkie na de start, tussen de watertonnen door en de bocht erachteraan wel mooi om te zien!!!!
Maar qua publiek daar was het ook niet ideaal omdat er daar net na die haaks linkse erg gevaarlijk overgestoken werd. Nu ze hem andersom rijden zie je de auto's wel wat beter aankomen denk ik.
Maar zeker niet verkeerd om hem een keer andersom te doen, weer eens wat anders.
B Prins schreef:De sprint wedstrijd rijdt 2x Industrieproef 2x Zeldam en 1 keer Bentelo.
mantaboy schreef:erikjan schreef:wat is er op tegen om met 40 km/h over de Diamantstraat te tuffen in een prive-auto ?!
Je mag daar toch 80km/h?
erikjan schreef:ik ga er van uit dat de sprint direct op de rally aansluit, qua tijden.
dus de 1e sprinter meteen na de laatste rallydeelnemer
waar is trouwens de 'verzamelplek' van de klassiekers tijdens de lunchpauze op de zondag ?
er staat in het programmaboekje dan wel dat het op het industrieterrein aan de Diamantstraat is, maar verder niet in detail.
(en dan heb ik het niet over de slordige foutjes in de diverse teksten in het boekje, da's vooral voor niet-intimi nogal hinderlijk denk ik)
maar verder m'n complimenten voor de kaarten in het boekje, zo duidelijk zie je ze inderdaad niet vaak !
randy07 schreef:JoostS schreef:romar schreef:Nou ik vond vorig jaar het stukkie na de start, tussen de watertonnen door en de bocht erachteraan wel mooi om te zien!!!!
Maar qua publiek daar was het ook niet ideaal omdat er daar net na die haaks linkse erg gevaarlijk overgestoken werd. Nu ze hem andersom rijden zie je de auto's wel wat beter aankomen denk ik.
Maar zeker niet verkeerd om hem een keer andersom te doen, weer eens wat anders.
Die oversteek daar is en blijft altijd gevaarlijk. Het maakt niet uit hoe die kp verreden wordt. Heb daar al ruim zes jaar gestaan als official. Je staat er soms doodsangsten uit. Vindt het daarom ook niet echt een plek voor een oversteek en vooral niet na het ongeval van vorig jaar.
Trudie schreef:randy07 schreef:JoostS schreef:romar schreef:Nou ik vond vorig jaar het stukkie na de start, tussen de watertonnen door en de bocht erachteraan wel mooi om te zien!!!!
Die oversteek daar is en blijft altijd gevaarlijk. Het maakt niet uit hoe die kp verreden wordt. Heb daar al ruim zes jaar gestaan als official. Je staat er soms doodsangsten uit. Vindt het daarom ook niet echt een plek voor een oversteek en vooral niet na het ongeval van vorig jaar.
ik kan me nog herineren dat in de tijd van erwin dokter met de calibra dat er ook bij de zelfde oversteekplaats een man overstak die terwijl het niet meer kon en erwin schoot van de baan met uitval als gevolge.
ik ben het met je eens doe die oversteek op 1 van de rechte stukken is veel veiliger.
Jaccoooo schreef:wat oversteken betreft,ik weet wel een bedrijf waar je trappen en loopvloeren kunt hurenen ze hebben (nu nog) een vestiging naast de proef.
TWENGELTJE schreef:Jaccoooo schreef:wat oversteken betreft,ik weet wel een bedrijf waar je trappen en loopvloeren kunt hurenen ze hebben (nu nog) een vestiging naast de proef.
Als jij de kosten en het op en afbouwen voor je rekening neemt
En dan zul je zien dat er net een tegen zo`n loopbrug aan rijd
dennis tragter schreef:erikjan schreef:ik ga er van uit dat de sprint direct op de rally aansluit, qua tijden.
dus de 1e sprinter meteen na de laatste rallydeelnemer
waar is trouwens de 'verzamelplek' van de klassiekers tijdens de lunchpauze op de zondag ?
er staat in het programmaboekje dan wel dat het op het industrieterrein aan de Diamantstraat is, maar verder niet in detail.
(en dan heb ik het niet over de slordige foutjes in de diverse teksten in het boekje, da's vooral voor niet-intimi nogal hinderlijk denk ik)
maar verder m'n complimenten voor de kaarten in het boekje, zo duidelijk zie je ze inderdaad niet vaak !
nee de sprint zit zo'n 2 uur later dan de rally met de start tjid op de proef
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast