Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
boarder71 schreef:Het verhaal over de bmw compact cup is ook niet actueel.
Gedeeltelijk citaat: Tijdens de Conrad Rallysprint zal Harry Kuipers voor het eerst een Compact m3 over de Nederlandse rallyproeven sturen.
Over de rallysprint is ook nauwelijks iets te vinden. De starttijden bijvoorbeeld ontbreken.
Verder is het een prima leesbaar geheel.
Ook mijn complimenten over de kaarten, zo duidelijk als hier kom je het niet vaak tegen.
erikjan schreef:mastersevius schreef:dan maar hopen dat de proeven in de publieksinformatie en de tijden wel van dit jaar zijn
de proevenkaartjes in ieder geval wel, de start van de KP Diamantstraat bijvoorbeeld is veranderd, en ze rijden andersom
romar schreef:erikjan schreef:mastersevius schreef:dan maar hopen dat de proeven in de publieksinformatie en de tijden wel van dit jaar zijn
de proevenkaartjes in ieder geval wel, de start van de KP Diamantstraat bijvoorbeeld is veranderd, en ze rijden andersom
Ajjj das wel jammer!!!!
Nou ik vond vorig jaar het stukkie na de start, tussen de watertonnen door en de bocht erachteraan wel mooi om te zien!!!!
romar schreef:Nou ik vond vorig jaar het stukkie na de start, tussen de watertonnen door en de bocht erachteraan wel mooi om te zien!!!!
Niels2 schreef:Codieo schreef:De start zal dan ook wel verplaatst zijn denk ik????
Ja, is op de diamantstraat zelf dit jaar.
erikjan schreef:Niels2 schreef:Codieo schreef:De start zal dan ook wel verplaatst zijn denk ik????
Ja, is op de diamantstraat zelf dit jaar.
ik heb er weer zin in; zometeen meer even 'binnendoor' over de Diamantstraat naar huis om sfeer te proeven, ipv het standaard ritje over de A35
erikjan schreef:wat is er op tegen om met 40 km/h over de Diamantstraat te tuffen in een prive-auto ?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast