aj seppenwoolde schreef:is er al bekent wie de voor rijders zijn bij de twente rally
Volgens mij Harry Kuipers met z`n Porsche
en weet het niet zeker maar kon wel eens z`n laatste optrede zijn met de porsche
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
aj seppenwoolde schreef:is er al bekent wie de voor rijders zijn bij de twente rally
De startlijst/volgorde word tijdens de 1e vergadering met de sportcommissarissen ter goedkeuring voorgelegd en eventueel aangepast.Holkers schreef:Götz schreef:henk schreef:Ton Van Spanje schreef:Okee, dank je.
Dus goed beschouwd bepaald de winnaar van vorig jaar op welke plek hij nu wil starten en de rest wordt bepaald door de organisatie?
en die krijgen weer goedkeuring van het BSR als ik het goed heb.
Keurt de BSR de startlijstvolgorde goed?? Lijkt me sterk!! Hooguit stelt het BSR een prioriteitenlijst aan het eind van elk jaar samen.....
En die is per 1 januari 2008 afgeschaft...
hoop het niet, die porsche is een mooie aan winst, maar waarom start ie niet in de wedstrijd ????Rally400 schreef:aj seppenwoolde schreef:is er al bekent wie de voor rijders zijn bij de twente rally
en weet het niet zeker maar kon wel eens z`n laatste optrede zijn met de porsche
Starkoo schreef:hoop het niet, die porsche is een mooie aan winst, maar waarom start ie niet in de wedstrijd ????Rally400 schreef:aj seppenwoolde schreef:is er al bekent wie de voor rijders zijn bij de twente rally
Manfred_D schreef:Ik begrijp niet waarom de Knaf niet met een regelement komt voor de GT3 cup, ik bedoel je kunt ze toch laten begrenzen? Dat zijn nu auto's waarmee je publiek trekt (en volgens mij is dat juist de bedoeling). Wat ik begrepen heb is dat de Knaf geen enkele GT3 meer laat meedoen volgend jaar
briljant schreef:De startlijst/volgorde word tijdens de 1e vergadering met de sportcommissarissen ter goedkeuring voorgelegd en eventueel aangepast.
Daarna komt de definitieve startlijst op het publicatie bord te hangen.
Ja die mogelijkheid is er altijd.Ton Van Spanje schreef:briljant schreef:De startlijst/volgorde word tijdens de 1e vergadering met de sportcommissarissen ter goedkeuring voorgelegd en eventueel aangepast.
Dus de nu gepubliceerde startlijst zou tijdens de definitieve start wel eens heel anders in elkaar kunnen steken? (Theoretisch gesproken dan)
briljant schreef:Ja die mogelijkheid is er altijd.Ton Van Spanje schreef:briljant schreef:De startlijst/volgorde word tijdens de 1e vergadering met de sportcommissarissen ter goedkeuring voorgelegd en eventueel aangepast.
Dus de nu gepubliceerde startlijst zou tijdens de definitieve start wel eens heel anders in elkaar kunnen steken? (Theoretisch gesproken dan)
Manfred_D schreef:Ik begrijp niet waarom de Knaf niet met een regelement komt voor de GT3 cup, ik bedoel je kunt ze toch laten begrenzen? Dat zijn nu auto's waarmee je publiek trekt (en volgens mij is dat juist de bedoeling). Wat ik begrepen heb is dat de Knaf geen enkele GT3 meer laat meedoen volgend jaar
TWENGELTJE schreef:Manfred_D schreef:Ik begrijp niet waarom de Knaf niet met een regelement komt voor de GT3 cup, ik bedoel je kunt ze toch laten begrenzen? Dat zijn nu auto's waarmee je publiek trekt (en volgens mij is dat juist de bedoeling). Wat ik begrepen heb is dat de Knaf geen enkele GT3 meer laat meedoen volgend jaar
Dat zou dus ook betekenen dat van de marel niet meer met de porsche mag starten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten