ps. We zijn geen kampeerders
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Nieuwenhoven schreef:ps. We zijn geen kampeerders!
Corne schreef:Niels2 schreef:Leuk! Denk dat we maar bij de start van KP 1 gaan staan dan
Bij de MotoGP kom je idd lang niet zo dichtbij
Wim Salabim schreef:Corne schreef:Niels2 schreef:Leuk! Denk dat we maar bij de start van KP 1 gaan staan dan
Bij de MotoGP kom je idd lang niet zo dichtbij
Ik denk niet dat dat de reden is...
Paar jaar terug lag hij namelijk na enkele honderden meters al in het struweel.
Ja dat was vorig jaar bar en boos.rallypicture schreef:Jaco, Wales is toch iets anders dan Duitsland geregeld.
je kan best toch even vooraf bestellen, dan kan je ze vooraf in cardif zo afhalen, gaat prima en na mijn weten niet zomaar even bij een pomp te halen.
verder..neem je regenpak en goede warme schoenen mee, vorige slechtste rally in me carriere gehad, wind en harde horizontale regen
succes
briljant schreef:Ja dat was vorig jaar bar en boos.rallypicture schreef:Jaco, Wales is toch iets anders dan Duitsland geregeld.
je kan best toch even vooraf bestellen, dan kan je ze vooraf in cardif zo afhalen, gaat prima en na mijn weten niet zomaar even bij een pomp te halen.
verder..neem je regenpak en goede warme schoenen mee, vorige slechtste rally in me carriere gehad, wind en harde horizontale regen
succes
Zorg ook voor extra droge schoenen en kleren.
pien208 schreef:briljant schreef:Ja dat was vorig jaar bar en boos.rallypicture schreef:Jaco, Wales is toch iets anders dan Duitsland geregeld.
succes
Zorg ook voor extra droge schoenen en kleren.
beste bastiaan,
hoe hebben jullie dat vorig jaar met de kaarten gedaan via de site besteld of daar terplekke gekocht en zoja terplekke waar dan bijvoorbeeld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten