Ik ben in de buurt van de Diamantstraat aan het werk, ga ik ff naar de Mc staat er een trailer van VM bij munsterhuis.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
antoine schreef:Van der ValkIk heb daar nu 2 weken mogen doorbrengen en ben blij dat het weekend is nu.
![]()
Ik ben in de buurt van de Diamantstraat aan het werk, ga ik ff naar de Mc staat er een trailer van VM bij munsterhuis.
Han schreef:antoine schreef:Van der ValkIk heb daar nu 2 weken mogen doorbrengen en ben blij dat het weekend is nu.
![]()
Of hij staat bij VM zelf voor de deur
En binnen bij Munsterhuis staat de Le Mans Porsche .antoine schreef:Van der ValkIk heb daar nu 2 weken mogen doorbrengen en ben blij dat het weekend is nu.
![]()
briljant schreef:En binnen bij Munsterhuis staat de Le Mans Porsche .antoine schreef:Van der ValkIk heb daar nu 2 weken mogen doorbrengen en ben blij dat het weekend is nu.
![]()
Zouden ze iets met elkaar gemeen hebben?![]()
TWENGELTJE schreef:briljant schreef:En binnen bij Munsterhuis staat de Le Mans Porsche .antoine schreef:Van der ValkIk heb daar nu 2 weken mogen doorbrengen en ben blij dat het weekend is nu.
![]()
Hoezo denk je dat?
lennartrally schreef:TWENGELTJE schreef:briljant schreef:En binnen bij Munsterhuis staat de Le Mans Porsche .antoine schreef:Van der ValkIk heb daar nu 2 weken mogen doorbrengen en ben blij dat het weekend is nu.
![]()
Hoezo denk je dat?
um weet niet of julie het weten maar vm zit naast munsterhuis
Starkoo schreef:De Porsche 996 GT3 mag ook mee doen
En de eerste n14 :p
A.H.S schreef:Is de technische keuring weer bij de volvo dealer in Hengelo zuid??![]()
Ik kan de reglementen niet vinden
antoine schreef:A.H.S schreef:Is de technische keuring weer bij de volvo dealer in Hengelo zuid??![]()
Ik kan de reglementen niet vinden
http://www.twenterally.nl/uploads/File/ ... lly_NL.pdf
Ja dus...
. Iemand enig idee of die nieuwe proef van vorig jaar er nog inzit? Leek me wel een mooie proef ook makkelijk te vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast