official No. 27768
Totaal berichten: 790
Leeftijd: 27
Naam: Niek A.H. Slooter Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 5:22 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
stefan schreef:
TWENGELTJE schreef:
polle schreef:
Dag,
Wordt er terug in de Diamantstraat gereden voor de showproef zoals verleden jaar ?
Als word bedoelt of er weer op de diamantstraat word gereden dan is het antwoord ja maar een showproef is het niet
P.S waarom zijn er twee topics over deze wedstrijd??
Hoewel we de publiciteit niet erg vinden hoor
paar jaar geleden was er wel een showproef op deze weg hoor, toen reden er o.a. nog een porsche tegen een rallycross wagen. zeeer spectaculair was dat toen!
Er werd vooraf geshowd door anderen maar de proef telt gewoon mee. Het zal zeker wel een mooie show worden maar er wordt wel geklokt gereden door de rally & sprint deelnemers.
Totaal berichten: 349
Leeftijd: 22
Naam: Stefan Snijders Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 5:32 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
official No. 27768 schreef:
stefan schreef:
TWENGELTJE schreef:
polle schreef:
Dag,
Wordt er terug in de Diamantstraat gereden voor de showproef zoals verleden jaar ?
Als word bedoelt of er weer op de diamantstraat word gereden dan is het antwoord ja maar een showproef is het niet
P.S waarom zijn er twee topics over deze wedstrijd??
Hoewel we de publiciteit niet erg vinden hoor
paar jaar geleden was er wel een showproef op deze weg hoor, toen reden er o.a. nog een porsche tegen een rallycross wagen. zeeer spectaculair was dat toen!
Er werd vooraf geshowd door anderen maar de proef telt gewoon mee. Het zal zeker wel een mooie show worden maar er wordt wel geklokt gereden door de rally & sprint deelnemers.
klopt, omdat er tussen de laatste deelnemers en de eerste deelnemers beetje opvulling te regelen voor het publiek werd dat denk ik geregeld. afgelopen jaar weet ik niet of er zoiets is geregeld, maar er staan daar meestal wel show-modellen en bijzondere wagens(om te bewonderen).
Naar boven
leor888
Totaal berichten: 593
Leeftijd: 49
Naam: Roel ten Kleij Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 8:09 pm Onderwerp:
ExTaxi schreef:
polle schreef:
Dag,
wat?
Dick, wat bedoel jij?
Naar boven
Starkoo
Totaal berichten: 494
Leeftijd: 25
Naam: Ronald Seinhorst Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 8:16 pm Onderwerp: Crossauto rallycrossauto mag toch niet meer
Je mag toch niet meer met auto's rijden zonder kentening ook al is het voor de show, even op dit topic terug komen het is wel het eerste Euregio topic
Naar boven
TWENGELTJE
Totaal berichten: 1087
Leeftijd: 51
Naam: Engelbert Schorren Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 8:46 pm Onderwerp: Re: Crossauto rallycrossauto mag toch niet meer
Starkoo schreef:
even op dit topic terug komen het is wel het eerste Euregio topic
Dat klopt maar om er nou twee voor te maken vindt ik wel een beetje veel eer
dus als een van de moderators het mischien samen wil voegen, het mag maar hoeft niet als ze allebei blijven lopen
Naar boven
ExTaxi
Totaal berichten: 1476
Leeftijd: 33
Naam: Dick Groen Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 8:51 pm Onderwerp:
leor888 schreef:
ExTaxi schreef:
polle schreef:
Dag,
wat?
Dick, wat bedoel jij?
dat ik de vraag niet snap
Naar boven
TWENGELTJE
Totaal berichten: 1087
Leeftijd: 51
Naam: Engelbert Schorren Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 8:57 pm Onderwerp:
ExTaxi schreef:
leor888 schreef:
ExTaxi schreef:
polle schreef:
Dag,
wat?
Dick, wat bedoel jij?
Ik denk dat ik wel het goede antwoord heb gegeven ( helpt wel als je zo af en toe in belgie komt)
Naar boven
Hein
Totaal berichten: 1585
Leeftijd: 45
Naam: Hein Arns Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 9:04 pm Onderwerp:
TWENGELTJE schreef:
ExTaxi schreef:
leor888 schreef:
ExTaxi schreef:
polle schreef:
Dag,
wat?
Dick, wat bedoel jij?
Ik denk dat ik wel het goede antwoord heb gegeven ( helpt wel als je zo af en toe in belgie komt)
Yep (even terug de vraagstelling gelezen )
Be yourself, there are too many others