PatrickTwente schreef:PIEEEEEP
Ik zie maar de Helft van het beeld bij de inschrijvers![]()
![]()
![]()
ik zie helemaal niets op de site...
of kijk ik weer verkeerd ?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:PatrickTwente schreef:PIEEEEEP
![]()
![]()
TWENGELTJE schreef:erikjan schreef:PatrickTwente schreef:PIEEEEEP
![]()
![]()
Erik-Jan je klikt op de euregio en dan op deelnemers en dan moet je even iets naar beneden skrollen
Ik zal morgen even vragen of het iets duidelijker op de site kan worden gezet
TWENGELTJE schreef:erikjan schreef:PatrickTwente schreef:PIEEEEEP
![]()
![]()
Erik-Jan je klikt op de euregio en dan op deelnemers en dan moet je even iets naar beneden skrollen
Ik zal morgen even vragen of het iets duidelijker op de site kan worden gezet
Starkoo schreef:had er een ook over een proef richting Neede hij zal wel Bentelo bedoelen :p
tja die van Bentelo is ook richting Neede of gaan ze aan de andere kant van Hengevelde rijden ?????dennis tragter schreef:Starkoo schreef:had er een ook over een proef richting Neede hij zal wel Bentelo bedoelen :p
nee een andere proef
Starkoo schreef:tja die van Bentelo is ook richting Neede of gaan ze aan de andere kant van Hengevelde rijden ?????dennis tragter schreef:Starkoo schreef:had er een ook over een proef richting Neede hij zal wel Bentelo bedoelen :p
nee een andere proef
PatrickTwente schreef:Nouwja ik ga dit jaar ook weer![]()
Ben 1 keer eerder geweest toen heb ik alleen op TwenteKanaal gelopen en gekeken![]()
Dit jaar ga ik weer![]()
Ik hoorde laatst van iemand dat je je de Rallypakketjes ook online kunt bestellen. Is dat zo:?:
ik ken wel iemand die er meer van weet, als ik hem zie zal ik het is vragen.stefan schreef:Starkoo schreef:tja die van Bentelo is ook richting Neede of gaan ze aan de andere kant van Hengevelde rijden ?????dennis tragter schreef:Starkoo schreef:had er een ook over een proef richting Neede hij zal wel Bentelo bedoelen :p
nee een andere proef
jep, ik meen ergens in de buurt van 'de hoeve' , ik heb ook zoiets gehoord. ik denk een nieuwe proef erbij, maar weet niets zeker. ik zal eens navragen;)
Sjeik1981 schreef:PatrickTwente schreef:Nouwja ik ga dit jaar ook weer![]()
Ben 1 keer eerder geweest toen heb ik alleen op TwenteKanaal gelopen en gekeken![]()
Dit jaar ga ik weer![]()
Ik hoorde laatst van iemand dat je je de Rallypakketjes ook online kunt bestellen. Is dat zo:?:
Ja, daar ben ik ook eigenlijk wel benieuwd.
ijsbeer schreef:Hotel vd Valk bedoel je Thijs.
Wat ik in het regelement heb gelezen is het de documenten controle ook daar, dus zou je de pakketjes daar ook kunnen kopen?
erikjan schreef:ijsbeer schreef:Hotel vd Valk bedoel je Thijs.
Wat ik in het regelement heb gelezen is het de documenten controle ook daar, dus zou je de pakketjes daar ook kunnen kopen?
meestal koop ik het infopakketje bij de snackbar op de Diamantstraat, naast de Skoda-dealer. (vorig jaar al op vrijdag, dacht ik)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast