John schreef:SylviaBos schreef:Zo richting december wordt de speculaas steeds lekkerder
lekker gevuld met amandelspijs
De pepernoten liggen ook alweer in de winkel
Verslaafde dingen.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:SylviaBos schreef:Zo richting december wordt de speculaas steeds lekkerder
PatrickTwente schreef:John schreef:SylviaBos schreef:Zo richting december wordt de speculaas steeds lekkerder
De pepernoten liggen ook alweer in de winkel![]()
Verslaafde dingen.![]()
Arfman schreef:Zou kunnen, of hij stapt ook over naar een EVO 10. Denk dat hij daarmee grotere kans maakt op een top 3 klassering in de Groep N, hoe mooi die P2000 WRC ook is, tegen een S12B of Focus '06/'07 legt hij het af.
Mark Verhoeven schreef:Is dat belangrijk dan??? Ik ga in ieder geval weer lekker verder met mijn 99-er groep A-tje! (kom ik helemaal niet ver mee in de klasse A8, maar....)![]()
Hein schreef:Mark Verhoeven schreef:Is dat belangrijk dan??? Ik ga in ieder geval weer lekker verder met mijn 99-er groep A-tje! (kom ik helemaal niet ver mee in de klasse A8, maar....)![]()
..... als je maar plezier hebt
Mark Verhoeven schreef:Arfman schreef:Zou kunnen, of hij stapt ook over naar een EVO 10. Denk dat hij daarmee grotere kans maakt op een top 3 klassering in de Groep N, hoe mooi die P2000 WRC ook is, tegen een S12B of Focus '06/'07 legt hij het af.
Is dat belangrijk dan??? Ik ga in ieder geval weer lekker verder met mijn 99-er groep A-tje! (kom ik helemaal niet ver mee in de klasse A8, maar....)![]()
erikjan schreef:Mark Verhoeven schreef:Arfman schreef:Zou kunnen, of hij stapt ook over naar een EVO 10. Denk dat hij daarmee grotere kans maakt op een top 3 klassering in de Groep N, hoe mooi die P2000 WRC ook is, tegen een S12B of Focus '06/'07 legt hij het af.
Is dat belangrijk dan??? Ik ga in ieder geval weer lekker verder met mijn 99-er groep A-tje! (kom ik helemaal niet ver mee in de klasse A8, maar....)![]()
als jij er net zo hard mee ging als in 2007 tijdens Hellendoorn, dan kun je mogelijk aan een top5 klassering denken
Arfman schreef:Mark Verhoeven schreef:Arfman schreef:Zou kunnen, of hij stapt ook over naar een EVO 10. Denk dat hij daarmee grotere kans maakt op een top 3 klassering in de Groep N, hoe mooi die P2000 WRC ook is, tegen een S12B of Focus '06/'07 legt hij het af.
Ik vind het niet belangrijk, maar ik had het idee dat Johan graag mee wilde doen in de top van de Groep N.
En jij moet gewoon bij je A8 blijven, lekker raggen met dat ding, zie ik ook veel liever
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Starkoo schreef:willen ze meteen allemaal met de evo 10 rijden lolofficial No. 27768 schreef:http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=33498
Najaars EVO opruiming![]()
(Gaat wel hard zo)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten