Ik hoop dat de publieks proef op Diamantstraat dit jaar wel inzit
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ijsbeer schreef:Jammer dat geen onerhard meer inzit in de sprint.
official No. 27768 schreef:ijsbeer schreef:Jammer dat geen onerhard meer inzit in de sprint.
Denk dat ze die geschrapt hebben![]()
Opzich is de discussie verhard / onverhard wel misschien interessant (publiek wil onverhard maar rijders vaak niet!) Is hier een topic voor voordat dit ineens weer weg is.....?
official No. 27768 schreef:ijsbeer schreef:Jammer dat geen onerhard meer inzit in de sprint.
Denk dat ze die geschrapt hebben![]()
Opzich is de discussie verhard / onverhard wel misschien interessant (publiek wil onverhard maar rijders vaak niet!) Is hier een topic voor voordat dit ineens weer weg is.....?
Sponsor schreef:Iemand enig idee hoeveel KP's er zaterdag verreden wordt??kan het nergens vinden.
Hein schreef:PatrickTwente schreef:ik ga dit jaar weer naar hengelo laatse keer was 6 /7 jaar geleden
Daar zul je je vast nog veel van herinneren![]()
TWENGELTJE schreef:Sponsor schreef:Iemand enig idee hoeveel KP's er zaterdag verreden wordt??kan het nergens vinden.
Zaterdag 4 zondag 3 En dat allemaal 2x
Niels2 schreef:TWENGELTJE schreef:Sponsor schreef:Iemand enig idee hoeveel KP's er zaterdag verreden wordt??kan het nergens vinden.
Hoe weet jij dat toch allemaal?
Niels2 schreef:TWENGELTJE schreef:Sponsor schreef:Iemand enig idee hoeveel KP's er zaterdag verreden wordt??kan het nergens vinden.
Hein schreef:Niels2 schreef:TWENGELTJE schreef:Sponsor schreef:Iemand enig idee hoeveel KP's er zaterdag verreden wordt??kan het nergens vinden.
Zucht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast