Ed555 schreef:Misschien zijn de proeven in Duitsland wel langer en moeilijker dan in Nederland.
In ieder geval wel meer bochten per klassementsproef
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ed555 schreef:Misschien zijn de proeven in Duitsland wel langer en moeilijker dan in Nederland.
Starkoo schreef:lees posten!AC schreef:Wie weet wat er gebeurd is met VM SR?
Uitgevallen nu in de Superally
rare tijden ja dus het is afwachten of peter senior nog rijdAC schreef:Starkoo schreef:lees posten!AC schreef:Wie weet wat er gebeurd is met VM SR?
Das lastig als je tegelijk post en daarnaast weet ik niet wat voor (overbodige) tijden je post, maar die kloppen ook niet... (Weijs zit ook al in het superally...)
Starkoo schreef:rare tijden ja dus het is afwachten of peter senior nog rijdAC schreef:Starkoo schreef:lees posten!AC schreef:Wie weet wat er gebeurd is met VM SR?
Das lastig als je tegelijk post en daarnaast weet ik niet wat voor (overbodige) tijden je post, maar die kloppen ook niet... (Weijs zit ook al in het superally...)
Starkoo schreef:kp 13 staat peter er weer bij dus hij rijd nog!
je hebt gelijk had ik niet aan gedacht!AC schreef:Starkoo schreef:rare tijden ja dus het is afwachten of peter senior nog rijdAC schreef:Starkoo schreef:lees posten!AC schreef:Wie weet wat er gebeurd is met VM SR?
Das lastig als je tegelijk post en daarnaast weet ik niet wat voor (overbodige) tijden je post, maar die kloppen ook niet... (Weijs zit ook al in het superally...)Starkoo schreef:kp 13 staat peter er weer bij dus hij rijd nog!
NEE dus, hij krijgt per proef 5 min aan de broek omdat hij in het SUPERALLY systeem zit en hierdoor meteen na binnenkomst van de nummer 1 (groep A8 niet manufacturer) erbij gezet wordt met de welbekende 5 min...
Als je iets post en iemand de les leest, doe het dan wel met de juiste informatie...
John schreef:David Westenbrink schreef:Sorry, even de wijsneus uithangen.. maar enige ergernis kan ik niet verbergen.. dus nu even hardop.
Zijn er ook Nederlanders zonder problemen?
Waarom hebben de Nederlanders tijdens NL rally's altijd alles 200% voor elkaar, maar gaat er op een WK (zeker tijdens de Deutschland) bij IEDERE Nederlandse rijder van enige betekenis altijd vanalles mis? Zowel technisch als qua rijdersfouten?
Blijkbaar is een wrc rally totaal niet te vergelijken met een Nationale rally. Misschien kan Jaap daar iets over vertellen, die heeft beide meegemaakt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten