Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
niek schreef:romar schreef:Inderdaad mooi stukje op wrc.com over nederlanders!! Zie nu op de strartlijst gewoon 29 wrc's staan![]()
![]()
Ik maar 25 hoor
romar schreef:hey ik zie het nu ook haha!! stom van mij... Maar waarom bestaan die nummers niet?
Snap best dat je niet met nr 13 wil starten maar 9 en 10, wat is daar dan mis mee?
Holkers schreef:Voor als een fabrieksteam (dus M1 team) wil instappen halverwege het seizoen. M1 teams hebben een voorkeur boven de M2 teams (Stobart etc.) en krijgen dus een lager nummer.
PVG schreef:Holkers schreef:Voor als een fabrieksteam (dus M1 team) wil instappen halverwege het seizoen. M1 teams hebben een voorkeur boven de M2 teams (Stobart etc.) en krijgen dus een lager nummer.
Volgens mij zijn de nummer 9 en 10 voor het Munchi's World rally team villagra en Companc en volgens mij hebben Stobart ook de nr's 7 en 8 dus je reden van m1 m2 klopt dan niet.
Holkers schreef:PVG schreef:Holkers schreef:Voor als een fabrieksteam (dus M1 team) wil instappen halverwege het seizoen. M1 teams hebben een voorkeur boven de M2 teams (Stobart etc.) en krijgen dus een lager nummer.
Volgens mij zijn de nummer 9 en 10 voor het Munchi's World rally team villagra en Companc en volgens mij hebben Stobart ook de nr's 7 en 8 dus je reden van m1 m2 klopt dan niet.
ah, klopt. Was ook maar een gokje hoorLeek me logischer dan 'als je opeens zit hebt om mee te doen...'
niekschippers schreef:Holkers schreef:PVG schreef:Holkers schreef:Voor als een fabrieksteam (dus M1 team) wil instappen halverwege het seizoen. M1 teams hebben een voorkeur boven de M2 teams (Stobart etc.) en krijgen dus een lager nummer.
ah, klopt. Was ook maar een gokje hoorLeek me logischer dan 'als je opeens zit hebt om mee te doen...'
zo is het vaak ook hoor wat je eerst zei!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten