Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
GérardWRM schreef:RallyCenter schreef:Trudie schreef:YellowLeonVT schreef:Trudie schreef:wij gaan ook en zo te lezen zitten er veel mensen in de buurt van het plaatsje leiwen.
dus misschien is het een idee om daar zaterdagavond een meeting te houden.
Als je bedoelt wat eten en een pintje pakken ben ik aanwezig..
ja dat bedoel ik ook.
en misschien nog wel meer die komen.
Wij zitten ook in Leiwen (6 a 7 personen) een after rally party zaterdags s'avonds ergens aan de RömerstraBe
okee William ,jij hebt op ons gerekend in jullie huisje , toch![]()
Ron en Gérard
GérardWRM schreef:RallyCenter schreef:Trudie schreef:YellowLeonVT schreef:Trudie schreef:wij gaan ook en zo te lezen zitten er veel mensen in de buurt van het plaatsje leiwen.
ja dat bedoel ik ook.
Wij zitten ook in Leiwen (6 a 7 personen) een after rally party zaterdags s'avonds ergens aan de RömerstraBe
Ron en Gérard
Baco 62 schreef:arjenkoens schreef:Kan iemand ook vertellen welke KP's de Historics / Slowly Sideways rijden op vrijdag en zaterdag? Ik wacht momenteel nog op de bestelde toegangspassen en overige info, en kon het gezochte niet op internet vinden.
Op de vrijdag KP 1 t/m 3 (Ruwerthal/Fell,Grafschaftveldenz en Moselland)
Op de zaterdag KP 7 t/m 10 (Bosenberg,Freisen/Westrich,Birkenfelderland en Panzerplatte)
Master_E schreef:hallo
ik kan nergens op de officiele site iets vinden over dag kaarten
is er iets bij jullie bekend over dag kaarten en wat ze kosten?
want als het net als vorig jaar is kosten ze 15 euro en dan is als je 3 dagen gaat het goedkoper om 3 dag kaarten te kopen dan een bronze kaart! toch?
ik hoop van jullie iets te weten te komen!
mazzel
Emil

arjenkoens schreef:Master_E schreef:hallo
ik kan nergens op de officiele site iets vinden over dag kaarten
is er iets bij jullie bekend over dag kaarten en wat ze kosten?
want als het net als vorig jaar is kosten ze 15 euro en dan is als je 3 dagen gaat het goedkoper om 3 dag kaarten te kopen dan een bronze kaart! toch?
ik hoop van jullie iets te weten te komen!
mazzel
Emil
Emil, volgens mij zijn de kaarten van 15 euro goed voor 1 proef (de hele dag dan welteverstaan, dus eigenlijk 2, maar dat terzijde). Met de bronze pass kun drie dagen alle proeven oplopen (exl. de SSS) en het servicepark.
John_V schreef:GérardWRM schreef:RallyCenter schreef:Trudie schreef:YellowLeonVT schreef:Trudie schreef:wij gaan ook en zo te lezen zitten er veel mensen in de buurt van het plaatsje leiwen.
ja dat bedoel ik ook.
Ron en Gérard
.......+ 2 en idd oranje party, wordt gezellig
Trudie schreef:John_V schreef:GérardWRM schreef:RallyCenter schreef:Trudie schreef:YellowLeonVT schreef:Trudie schreef:wij gaan ook en zo te lezen zitten er veel mensen in de buurt van het plaatsje leiwen.
ja dat bedoel ik ook.
Ron en Gérard
.......+ 2 en idd oranje party, wordt gezellig
oke gaat druk worden ndaar we kunnen beter het hele ding afhuren.
RallyCenter schreef:Trudie schreef:YellowLeonVT schreef:Trudie schreef:wij gaan ook en zo te lezen zitten er veel mensen in de buurt van het plaatsje leiwen.
ja dat bedoel ik ook.
RallyCenter schreef:GérardWRM schreef:RallyCenter schreef:Trudie schreef:YellowLeonVT schreef:Trudie schreef:wij gaan ook en zo te lezen zitten er veel mensen in de buurt van het plaatsje leiwen.
ja dat bedoel ik ook.
Ron en Gérard
Ja cker Gerard!!! Ben al lekker aant het aftellen tot 9 augustus dan richting oberehe en dan nog effuh een test bijwonen!! en dan die week de rally van t jaar!!! Tot in Leiwen

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 242 gasten