Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RSTV schreef:De site is in de beta fase alleen beschikbaar in Internet Explorer. Deze word tijdens het ontwikkelings process ook beschikbaar gemaakt voor Firefox, Opera en Safari.
Er is bij bepaalde shots juist gekozen om een 'lege weg' iets langer te laten zien zodat je de auto kunt horen aankomen / wegrijden.
ZZR Fan schreef:Ik zit met een probleem, wanneer ik naar de site ga krijg ik alleen maar een header en de sponsors te zien. Voor de rest alleen zwart beeld. Weet iemand hier een oplossing voor?
Holkers schreef:ZZR Fan schreef:Ik zit met een probleem, wanneer ik naar de site ga krijg ik alleen maar een header en de sponsors te zien. Voor de rest alleen zwart beeld. Weet iemand hier een oplossing voor?
Explorer gebruiken ipv VuurVosje

Armand schreef:Apple? niet zeker...
RSTV schreef:Voor de simpele reden dat de kwaliteit die we hier laten zien ongeveer 3 keer zoveel brandbreedte inbeslag zou nemen als we dat met Windows Media Player zouden doen. Daarnaast word in het ontwikkelprocess de BWin Media Player ook compatibel gemaakt met Apple Mac OSX 10.4+ en unix-varianten (linux etc.).
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten