Rallysport TV discussie

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ijsbeer » di jul 22, 2008 22:10

Ik zeg: We want more! We want more!! :D
ijsbeer

Berichtdoor briljant » di jul 22, 2008 22:19

ik ontdek net dat je met de+ en de min sneller en langzamer kunt
Bastiaan van Lingen
briljant

Updates

Berichtdoor RSTV » di jul 22, 2008 22:20

Fijn zoveel positieve input. Opbouwend commentaar staan we altijd voor open. De commentator heeft belooft de juiste woorden te gebruiken vanaf nu.

De opmerkingen met betrekking tot de player en de website nemen we mee in ons ontwikkelingsprocess.

In de komende tijd gaan we ook de Eifel Rally 2008 indexeren op diverse beelden zodat geselecteerd kan worden op interview / teams / hoogtepunten.

Binnen nu en 10 minuten staat de geupdate zaterdag morgen online, hier zitten per abuis de eindresultaten bij dit word asap gefixed maar we wilden jullie de beelden niet onthouden. Vannacht komt de zaterdag middag online.

We keep the pedal to the metal.
Laatst bijgewerkt door RSTV op di jul 22, 2008 22:41, in totaal 1 keer bewerkt.
RSTV

ff knutselen

Berichtdoor roberto di barro » di jul 22, 2008 22:27

Een ideetje voor iedereen, na ff wat te knutselen heb ik met een hdmi kabel mijn computer op mijn HD scherm aangesloten. Eeen aanrader!!! F....ing strak beeld.
roberto di barro

Berichtdoor Codieo » di jul 22, 2008 22:36

Super kwaliteit!!!!!!!!!! Nog niet eerder tegengekomen op internet of zelfs op tv!!!!!! Vooral doorgaan op die weg.....

Puntjes voor verbetering (wil het geen kritiek noemen, aangezien het een nieuw concept is :wink: ), voor- en acheruit spoelen. En Firefox proof maken....

Maar bovenal, een super initiatief op een heeeel hoogstaande kwaliteit.
Iets om trots op te zijn!!!!!!!!!!!!!!!
Codieo

Berichtdoor Eric Jan » di jul 22, 2008 22:47

heey mensen

super idee!! dat als allereerste.

maar ik probeer nu al 2 dagen een filmpje te kijken en het lukt me nog steeds niet

hij vraagt om een player te downloaden en heb dat uiteraard ook gedaan, vervolgens gebeurt er nix

iemand enig idee?

Groeten,
Eric Jan Niemann
Eric Jan

Berichtdoor spookie » di jul 22, 2008 22:51

Eric Jan schreef:heey mensen

super idee!! dat als allereerste.

maar ik probeer nu al 2 dagen een filmpje te kijken en het lukt me nog steeds niet

hij vraagt om een player te downloaden en heb dat uiteraard ook gedaan, vervolgens gebeurt er nix

iemand enig idee?

Groeten,
Eric Jan Niemann

Heb ik ook last van
Canon 400D>Canon EF 28-80 USM 1:3.5-5.6>canon EFs 18-55 1:3.5-5.6>Tamron LD Di 2 AF 55-200 1:4-5.6 MAKRO>Sigma 70-300 1:4-5.6 APO macro super>Canon speedlite 430EX
spookie

Berichtdoor roadster36 » di jul 22, 2008 22:58

Bij mij t zelfde verhaal
al 3x gedownload
HEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPP
ik wil t ook zo graag zien
roadster36

Berichtdoor RSTV » di jul 22, 2008 23:15

Zouden de mensen die problemen hebben met het installeren van de player en het kijken van de beelden mij het volgende kunnen vertellen:

1. Krijgen jullie de player met het BWin logo (3 blokjes op elkaar) te zien zodra jullie op bijv. op de vrijdag morgen klikken?

2. Zo niet, krijgen jullie dan een balk bovenaan het sherm te zien zodra jullie proberen beeld te bekijken die vraagt om de player uit te voeren voor deze website?

Als op vraag 1 ja is geantwoord dan is er wellicht een probleem met het netwerk of je firewall.

Als op vraag 2 nee is geantwoord dan is de player niet volledig geinstalleerd (het activex component voor internet explorer). Je hebt namelijk administrator rechten nodig om de player volledig te kunnen installeren. Wat bij grotere bedrijven ook vaak gebeurd is dat de beveiling word aangesterkt waar web componenten (activex) helemaal niet geinstalleerd kunnen worden.

Mochten er mensen zijn die zwart beeld krijgen maar wel geluid horen, dan is het verstandig om de video drivers voor je systeem te updaten. (dit is voornamelijk het geval op windows vista)
RSTV

Berichtdoor Rossy » di jul 22, 2008 23:39

Een aanwinst voor de rallysport.
Idee en concept zijn goed, beelden ook, al zouden ze iets beter gemonteerd kunnen worden (een leeg weggetje tussen de bomen, mag wat korter).
Verslaggeving kan in mijn ogen iets beter.
Nog veel haperingen en veel ge "eeeh" bij de commentator.
Kan onwennigheid of nieuwigheid zijn.
Verder prima.
Ga zo door!

Ohw ja, maak de site voor alle browsers toegankelijk.
In Safari werkt hij ook niet.

Antonio.
Rossy

Berichtdoor RSTV » di jul 22, 2008 23:49

De site is in de beta fase alleen beschikbaar in Internet Explorer. Deze word tijdens het ontwikkelings process ook beschikbaar gemaakt voor Firefox, Opera en Safari.

Er is bij bepaalde shots juist gekozen om een 'lege weg' iets langer te laten zien zodat je de auto kunt horen aankomen / wegrijden.
RSTV

Berichtdoor roadster36 » wo jul 23, 2008 0:12

RSTV schreef:Zouden de mensen die problemen hebben met het installeren van de player en het kijken van de beelden mij het volgende kunnen vertellen:

1. Krijgen jullie de player met het BWin logo (3 blokjes op elkaar) te zien zodra jullie op bijv. op de vrijdag morgen klikken?

2. Zo niet, krijgen jullie dan een balk bovenaan het sherm te zien zodra jullie proberen beeld te bekijken die vraagt om de player uit te voeren voor deze website?

Als op vraag 1 ja is geantwoord dan is er wellicht een probleem met het netwerk of je firewall.

Als op vraag 2 nee is geantwoord dan is de player niet volledig geinstalleerd (het activex component voor internet explorer). Je hebt namelijk administrator rechten nodig om de player volledig te kunnen installeren. Wat bij grotere bedrijven ook vaak gebeurd is dat de beveiling word aangesterkt waar web componenten (activex) helemaal niet geinstalleerd kunnen worden.

Mochten er mensen zijn die zwart beeld krijgen maar wel geluid horen, dan is het verstandig om de video drivers voor je systeem te updaten. (dit is voornamelijk het geval op windows vista)

het bwin logo is bij mij te zien naast wevers sport logo
als ik op vrijdagavond klik ,meteen popup volgende melding :

The BWin Media Player is currently not installed on your computer.
Click here to download the player.

Once the player is done installing please refresh your browser to activate the player.

zoals vermeld al 3x opnieuw gedownload
ook pc opnieuw opgestart

als ik op het logo klik krijg ik wel "testbeeld"
gr jan
roadster36

Berichtdoor roadster36 » wo jul 23, 2008 0:25

OKEEEEEE DAN
boven in stond een klein regeltje of ik de software wel vertrouwd vond
ff aangklikt en t was opgelost
roadster36

Berichtdoor jsimane » wo jul 23, 2008 0:27

Ik vind het een mooi initiatief maar waarom hebben jullie besloten om een externe player te gebruiken en niet gewoon mediaplayer van Microsoft, deze zit standaard al op bijna alle PC's?

mvg,
Jan
jsimane

Berichtdoor RSTV » wo jul 23, 2008 2:13

Voor de simpele reden dat de kwaliteit die we hier laten zien ongeveer 3 keer zoveel brandbreedte inbeslag zou nemen als we dat met Windows Media Player zouden doen. Daarnaast word in het ontwikkelprocess de BWin Media Player ook compatibel gemaakt met Apple Mac OSX 10.4+ en unix-varianten (linux etc.).
RSTV

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia