foootooo schreef:
Christophe schreef:foootooo schreef:*afbeelding*
Wat een rare toeschouwer ben ik toch.. Zo naar beneden kijkend naar m'n schermpje van m'n camera, maarja, das nu eenmaal mijn stijl van filmen..
briljant schreef:Zeker doet dat ter zake,Mabri schreef:briljant schreef:Zeer mooie beelden.
Ik zie helaas wel weer kleine kinderen met official hesjes in uitremzone's staan.
En later met de gele vlag in zijn handen aan de kant springen (9.15 min) omdat de Sub doorschiet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zou de KNAF veiligheidswagen toch eens op moeten gaan letten .
(ik moet er niet aan denken wat er met onze sport gebeurt als dat wel mis zou gaan.)
Vooral het feit dat die officials uitgerekend DAAR gaan staan.
Of er nu wel of geen kinderen bij zijn doet niet ter zake.
Ergens hebben ze even niet opgelet tijdens de cursus !!!!
De officials zijn verzekerd maar ik kan je vertellen dat kinderen geen official kunnen en mogen zijn.
Dus bij letsel is wie aansprakelijk?
Helaas denk de wet daar anders over.Olde Meule schreef:briljant schreef:Zeker doet dat ter zake,Mabri schreef:briljant schreef:Zeer mooie beelden.
Ik zie helaas wel weer kleine kinderen met official hesjes in uitremzone's staan.
En later met de gele vlag in zijn handen aan de kant springen (9.15 min) omdat de Sub doorschiet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zou de KNAF veiligheidswagen toch eens op moeten gaan letten .
(ik moet er niet aan denken wat er met onze sport gebeurt als dat wel mis zou gaan.)
Vooral het feit dat die officials uitgerekend DAAR gaan staan.
Of er nu wel of geen kinderen bij zijn doet niet ter zake.
Ergens hebben ze even niet opgelet tijdens de cursus !!!!
De officials zijn verzekerd maar ik kan je vertellen dat kinderen geen official kunnen en mogen zijn.
Dus bij letsel is wie aansprakelijk?
Mark we kunnen het ook bekijken vanuit de andere hoek, gebrek aan ervaring?! (wie iets doet, doet beter dan helemaal niets doen) maar uit de veiligheid ben ik het ermee eens dat het een grote fout is!
Vanuit de andere hoek, neem je kinderen mee (als marshall) dan blijf jezelf als oudere verantwoordelijk (niet de organisatie, KNAF of het marshall team waar ze lid van zijn!)
En aan deze situatie, die zich voor gedaan heeft kan een veiligheid's auto ook niets aan verranderen (want wat als ze voor de veiligheid's auto's op een andere plaats hebben gestaan, daar waar het wel veilig is! Wie moet daar dan op inspringen om te zeggen je staat niet veilig!?)
Kortom word er bij iedere informatie avond duidelijk aangehaald dat de ouders dan wel de oudere persoon ten alle tijde verantwoordelijk blijft over de persoon en niet de organisatie dan wel de KNAF.
Wolter schreef:Christophe schreef:foootooo schreef:*afbeelding*
Wat een rare toeschouwer ben ik toch.. Zo naar beneden kijkend naar m'n schermpje van m'n camera, maarja, das nu eenmaal mijn stijl van filmen..
En je bent ook redelijk lang trouwens!
is dat bijzonder dan?kefke20 schreef:Wolter schreef:Christophe schreef:foootooo schreef:*afbeelding*
Wolter Luijten heb ik op een zij raampje zien staan van een bmw 325i![]()
kefke20 schreef:Wolter schreef:Christophe schreef:foootooo schreef:*afbeelding*
Wolter schreef:kefke20 schreef:Wolter schreef:Christophe schreef:foootooo schreef:*afbeelding*
heh? Wat toevallig zeg! Een naamgenoot die ook iets met rally te maken heeft?!
Blijf het vreemd vinden...
(klik voor de gein eens op het logo in mijn onderschrift)
kefke20 schreef:Wolter schreef:kefke20 schreef:Wolter schreef:Christophe schreef:foootooo schreef:*afbeelding*
ag ag ikke wir eej,,kben blond sorry voort ongemak![]()
groeten uit roosendaal.
P.S. kheb nog foto's van de bmw,,maar weet niet hoek ze op dit forum moet krijgen.
groetjes
Wolter schreef:kefke20 schreef:Wolter schreef:kefke20 schreef:Wolter schreef:Christophe schreef:foootooo schreef:*afbeelding*
ag ag ikke wir eej,,kben blond sorry voort ongemak![]()
groeten uit roosendaal.
P.S. kheb nog foto's van de bmw,,maar weet niet hoek ze op dit forum moet krijgen.
groetjes
Zie ze staan op hyves. Bedankt!
petervdb1981 schreef:Hierbij mijn bijdrage aan de exotic green rally '08 compilatie film over zaterdag
http://nl.youtube.com/watch?v=DJ7W5w1PlLM
laat maar eens weten wat jullie er van vinden
bedankt
en kijk ook eens op http://nederlandserallysite.hyves.nl/
en meld je aan
grtz peter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast