Niettemin weer een leuk dagje rally gehad; de afwezigen hadden ongelijk
Enkele foto's van zaterdag :

Arfman schreef:Ja, dat heb ik gezien. Even later kwam er nog een andere auto achter de 011 aan. Waarom is dat? Als je eraf bent gegaan en je kunt verder rijden, dan doe je dat toch? Waarom dan als een slak achter die ander aan? De hele proef werd stilgelegd hiervoor, ik snap het niet.
Arfman schreef:Ja, dat heb ik gezien. Even later kwam er nog een andere auto achter de 011 aan. Waarom is dat? Als je eraf bent gegaan en je kunt verder rijden, dan doe je dat toch? Waarom dan als een slak achter die ander aan? De hele proef werd stilgelegd hiervoor, ik snap het niet.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.MarkL schreef:Hulp van buiten af is niet toegestaan.
Wel lekker, als rijder, dat iemand je helpt en dat je gewoon door kan![]()
Dit zelfde geld volgens mij eigenlijk ook als je door het publiek weer opweg geholpen word.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.wimo schreef:Arfman schreef:Ja, dat heb ik gezien. Even later kwam er nog een andere auto achter de 011 aan. Waarom is dat? Als je eraf bent gegaan en je kunt verder rijden, dan doe je dat toch? Waarom dan als een slak achter die ander aan? De hele proef werd stilgelegd hiervoor, ik snap het niet.
Dit is het grote discussie punt geweest voor ons deze rally.
Zowel Temmink als Schapers zijn in de sloot gegaan.
Konden er op eigen kracht niet uit.
Proef werd stilgelegd ze worden er uit getakeld (hulp van buitenaf dus) en daarna komen ze achter de proevenchef (de auto op de foto) de proef af en zitten nog gewoon in de wedstrijd ?????????????
Mag dit wel of niet?
MarkL schreef:De meesten liggen gruwelijk in de weg
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Als je aannemelijk kan maken dat je "in de weg" lag... mag het laatste wel
cvgn schreef:Sylvia schreef:Als je aannemelijk kan maken dat je "in de weg" lag... mag het laatste wel
Op de plaats waar zowel Swaanen, Temmink en Schapers eraf zijn gegaan lagen ze echt gevaarlijk voor de achterop komende deelnemers, daarom is het op deze manier opgelost. Volgens wij begrepen hebben hebben ze idd daarna nog straftijd gekregen.
Was weer een leuke rally, vooral de strijd tussen Boers en vd Heuve.
groeten uit Roosendaal
Carine en Lars van Gastel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten