http://nl.youtube.com/watch?v=cC5mtbFLzEs
---
Leo Taal schreef:Stond je dan ook vast en zeker bij onze groep vlak na de Classics. Kom je vast en zeker nog wel eens ergens tegen. Bedankt voor je reaktie vwb de foto's.
Groeten, Leo
www.alfacorse.nl (site is in opbouw, aan kwaliteit foto's wordt nog gesleuteld)
Ton Van Spanje schreef:Leo Taal schreef:Stond je dan ook vast en zeker bij onze groep vlak na de Classics. Kom je vast en zeker nog wel eens ergens tegen. Bedankt voor je reaktie vwb de foto's.
Groeten, Leo
www.alfacorse.nl (site is in opbouw, aan kwaliteit foto's wordt nog gesleuteld)
We komen elkaar al wel eens tegen. Ik doe nog wel eens wat bij de Oosterschelderit (vorig jaar stopfinish op de slalomproef) en verder neem ik als kaartlezer nog wel eens deel aan evenementen waar jij ook aan meedoet. Bijvoorbeeld:
http://atm.altena-vzw.be/arles_gallery/ ... 0F0067.JPG
Rallycenter.nl schreef:Film Compilatie Exoticgreen rally 2008 Online!
Veel kijk plezier, Rallycenter.nl
ExTaxi schreef:Rallycenter.nl schreef:Film Compilatie Exoticgreen rally 2008 Online!
Mooi filmpje! Maar waarom doen jullie alleen de toppers dan? Die zien we toch al bij Frank?
Rallycenter.nl schreef:Film Compilatie Exoticgreen rally 2008 Online!
duvalthebest schreef:Rallycenter.nl schreef:Film Compilatie Exoticgreen rally 2008 Online!
Knap werk, mooi in mekaar gestoken !

Rallycenter.nl schreef:duvalthebest schreef:Rallycenter.nl schreef:Film Compilatie Exoticgreen rally 2008 Online!
Knap werk, mooi in mekaar gestoken !
Dankje, fijn dat je het mooi vint volgen de week in de eifel weer, en dan van uit duitsland beelden.
Groetjes
bosje schreef:Enkele foto's van gisteren:
official No. 27768 schreef:bosje schreef:Enkele foto's van gisteren:
Prachtige foto !
De voorkant geeft volgens mij ook wel (weer) aan waarom het onverhard er wel aardig goed moet bijliggen!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten