Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:http://www.ak-polski.org.pl/galeria_foto.php?zdjecie&id=http://www.ak-polski.org.pl/galeria/sport/barborka07_kalinski/017.jpg&pomoc=43791&ids=
mooi is anders
mmrizio schreef:Nee, het hoort in het "Wie in wat 2007" topic.
Dit was een test voor de Rajd Barbórka eind 2007.
Maurice
aj seppenwoolde schreef:wanneer komt verkooyen in actie ? ik wil deze auto wel eens aan het werk zien
aj seppenwoolde schreef:wanneer komt verkooyen in actie ? ik wil deze auto wel eens aan het werk zien
rally for ever schreef:Ook effe naar L'warden geweest. Even gesproken met ??? Verkooijen sr???
Gaan vanaf ELE rijden met een N14, tot die tijd niet. Komen week voor ELE nog met verrassing.
Manfred_D schreef:aj seppenwoolde schreef:wanneer komt verkooyen in actie ? ik wil deze auto wel eens aan het werk zien
Dat zal je nog tegenvallen hoor! Ik had er ook hoge verwachtingen van maar toen ik deze in aktie zag in de TankSrally had ik niet zoiets van wooowIk kreeg het idee dat hij met elke schakeling even dood viel qa toeren.
Dennis Abrahams schreef:Manfred_D schreef:aj seppenwoolde schreef:wanneer komt verkooyen in actie ? ik wil deze auto wel eens aan het werk zien
Dat zal je nog tegenvallen hoor! Ik had er ook hoge verwachtingen van maar toen ik deze in aktie zag in de TankSrally had ik niet zoiets van wooowIk kreeg het idee dat hij met elke schakeling even dood viel qa toeren.
Klopt.
Tijdens de Tank S waren er behoorlijke problemen met het motormanagement waardoor de computer continue in een soort 'back-up mode' terugviel. Hierdoor hebben we slechts 2 proeven volledig 'op snelheid' kunnen rijden.
Maar ik heb Edwin onlangs nog gesproken en, voor zover ik weet, zijn die problemen nu opgelost en kan hij nu (pas) gaan beginnen met de auto volledig op scherp te zetten.
De echte snelheid moet dus nog komen ....
Mark Verhoeven schreef:Dennis Abrahams schreef:Manfred_D schreef:aj seppenwoolde schreef:wanneer komt verkooyen in actie ? ik wil deze auto wel eens aan het werk zien
Klopt.
Tijdens de Tank S waren er behoorlijke problemen met het motormanagement waardoor de computer continue in een soort 'back-up mode' terugviel. Hierdoor hebben we slechts 2 proeven volledig 'op snelheid' kunnen rijden.
Maar ik heb Edwin onlangs nog gesproken en, voor zover ik weet, zijn die problemen nu opgelost en kan hij nu (pas) gaan beginnen met de auto volledig op scherp te zetten.
De echte snelheid moet dus nog komen ....
Komt wel goed!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten