pedduhwick schreef:op weverssport.com staat wel een telefoonnummer
Dan moet hij wel morgen bellen, want na etenstijd moet hij al wel naar bedje hoor (en dan bedoel ik niet Erik)....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pedduhwick schreef:op weverssport.com staat wel een telefoonnummer
Holkers schreef:pedduhwick schreef:op weverssport.com staat wel een telefoonnummer
Dan moet hij wel morgen bellen, want na etenstijd moet hij al wel naar bedje hoor (en dan bedoel ik niet Erik)....
solberg the best schreef:Holkers schreef:pedduhwick schreef:op weverssport.com staat wel een telefoonnummer
Na sesamstraat
TWENGELTJE schreef:solberg the best schreef:Holkers schreef:pedduhwick schreef:op weverssport.com staat wel een telefoonnummer
Na sesamstraat
En reken er op dat het een paar cent kost want weverssport zit al in duitsland
erikjan schreef:TWENGELTJE schreef:solberg the best schreef:Holkers schreef:pedduhwick schreef:op weverssport.com staat wel een telefoonnummer
Na sesamstraat
En reken er op dat het een paar cent kost want weverssport zit al in duitsland
de beller betaalt bij internationaal GSM-verkeer toch alleen NL tarief
Madwilly schreef:erikjan schreef:is het een achterwielaandrijver ?
Volgens mij is dit 4wd hetzelfde concept als bv de Polo S2000, nl een locaal bedrijf wat een auto bouwt en homologeerd
gta schreef:Madwilly schreef:erikjan schreef:is het een achterwielaandrijver ?
Volgens mij is dit 4wd hetzelfde concept als bv de Polo S2000, nl een locaal bedrijf wat een auto bouwt en homologeerd
Het betreft hier het complete materiaal van Ford Australie en het Fiesta Super 2000 project... een Super 2000 auto kan niet door een prive team worden gebouwd of gehomologeerd. ( de fabriek maakt , ontwikkeld de auto en dan word het in Kit vorm verkocht ).... Ford komt met een S 2000 auto, net zoals, Suzuki, Citroen en Subaru.... ze moeten wel als het nieuwe wrc reglement ingaat. ( heb trouwens de Suzuki S 2000 al gezien in Hongarije )..
official No. 27768 schreef:http://link.marktplaats.nl/161394272
Is deze wel gehomologeerd? Beetje rare kooi zit er in !
official No. 27768 schreef:http://link.marktplaats.nl/161394272
Is deze wel gehomologeerd? Beetje rare kooi zit er in !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten