Jacques81 schreef:Welke sites zijn dat dan? En ik zie ook nog steeds bepaalde jongens van een team iedere keer met een hesje, en ik ben ook nog maar weinig profs tegen gekomen want die zijn op 1 hand te tellen....
MartijnS schreef:Wie heeft er volgens jou persaccreditatie via z'n website dan?
Hein schreef:]...of je moet een lokale krant hebben die er een idioot rond heeft wandelen die rally geweldig vind en bereid is er zelf in te investeren qua tijd, onkosten en moeite.
Jacques81 schreef:Nee mijn vraag was eigenlijk dit van wie behoort er nu tot deze categorie?
Voor het accrediteren namens een internetsite geldt dat enkel vertegenwoordigers van professioneel opererende redacties toegelaten zullen worden, van sites die aantoonbare nieuwswaarde vertegenwoordigen voor de rallysport, die geen commercieel oogmerk dragen met betrekking tot de verkoop van fotomateriaal en die aantoonbaar een aanzienlijke hoeveelheid verkeer genereren van minimaal (gemiddeld) 1000 unieke bezoekers per dag.
TWENGELTJE schreef:En zelfs al heeft een krant zo`n gek binnen hun gelederen dan nog staan er berichten in die niet te begrijpen zijn omdat de verantwoordelijke redacteur er weer niets van snapt en er onzin in zet
Robert_ schreef:Ik zal me onthouden van commentaar op het gedrag van bepaalde fotografen, om een bash-topic te voorkomen.![]()
Holkers schreef:Jacques81 schreef:Nee mijn vraag was eigenlijk dit van wie behoort er nu tot deze categorie?
Voor het accrediteren namens een internetsite geldt dat enkel vertegenwoordigers van professioneel opererende redacties toegelaten zullen worden, van sites die aantoonbare nieuwswaarde vertegenwoordigen voor de rallysport, die geen commercieel oogmerk dragen met betrekking tot de verkoop van fotomateriaal en die aantoonbaar een aanzienlijke hoeveelheid verkeer genereren van minimaal (gemiddeld) 1000 unieke bezoekers per dag.
Rallysport.nl
En daarna is het erg stil (kan zijn dat er nog een of 2 meer zijn, maar ik denk het zelf net niet)
Overigens accrediteren geen van ons op rs.nl (zet het er zelf wel bij, maar is niet de hoofdmoot)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten