Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
romar schreef:Hoor hier in de buurt dat Jan de winkel gewoon weer met de clio zou starten dit jaar!?
Weet iemand al meer?
Dennis Abrahams schreef:romar schreef:Hoor hier in de buurt dat Jan de winkel gewoon weer met de clio zou starten dit jaar!?
Weet iemand al meer?
Ga daar voorlopig inderdaad maar vanuit ja.
Excuses dat ik nu alle speculaties om zeep help .....
mars24 schreef:jelte de boef
gaat dit jaar met een golf rijden
voor fotoos kijk even op mijn site
YellowLeonVT schreef:mars24 schreef:jelte de boef
Verkeerde topic![]()
Chiel schreef:Volgensmij is de Clio vorig jaal al een keer naar iemand uit Italië gegaan. De naam weet ik zo niet meer.
Dennis Abrahams schreef:Chiel schreef:Volgensmij is de Clio vorig jaal al een keer naar iemand uit Italië gegaan. De naam weet ik zo niet meer.
Geloof me nou maar, de "oude vertrouwde" Clio staat nog gewoon in Brummen en over drie weken aan de start in Emmeloord .....
rally for ever schreef:YellowLeonVT schreef:mars24 schreef:jelte de boef
Verkeerde topic![]()
Hé beetje aardig tegen Twix eh eh Mars24, is hier net nieuw, probeerd iets te melden en dan tot 2x melden dat hij in het verkeerde draadje zit.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan hij weten dat er ook draadje is met 99,9% zeker?
Dennis Abrahams schreef:Chiel schreef:Volgensmij is de Clio vorig jaal al een keer naar iemand uit Italië gegaan. De naam weet ik zo niet meer.
Geloof me nou maar, de "oude vertrouwde" Clio staat nog gewoon in Brummen en over drie weken aan de start in Emmeloord .....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten