Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
saai999 schreef:Ik heb mijn eigen site die je HIER kunt vinden.
Op deze site kun je de links naar mijn downloads vinden en er staat een track op die ik aan het maken ben.
Hier komen ook de projecten te staan waar ik mee bezig ben.
ChrisZW schreef:Ik denk dat je de lagen van het plaatwerk en de stickers ff moet samenvoegen en dat het probleem dan wel verholpen is. (layers > flatten image, of anders layers > merge down (ctrl +e)
A.H.S schreef:ChrisZW schreef:Ik denk dat je de lagen van het plaatwerk en de stickers ff moet samenvoegen en dat het probleem dan wel verholpen is. (layers > flatten image, of anders layers > merge down (ctrl +e)
Dat lukt![]()
Alleen dan overlapt mijn gekreukeld papier weer de stickers(de auto wordt dan in zijn geheel gekreukeld wit zonder stickers)
maar ja als je ergens langs "scraped" gaan de stickers er in het echt ook wel van de auto af
Het werkt wel met de filters,alleen kan ik geen geschikt filter vinden
morgen nog maar eens verder proberen
A.H.S schreef:saai999 schreef:Ik heb mijn eigen site die je HIER kunt vinden.
Op deze site kun je de links naar mijn downloads vinden en er staat een track op die ik aan het maken ben.
Hallo Thomas een paar "vraagjes"
![]()
Ik was weer even met mijn skoda-calibra bezig![]()
Hoe kan ik van mijn gewone template het beste een scrape template maken?
Ik heb al een stuk verfrommeld papier ingescand en dit als onderlaag ingevoerd (nu krijgt het plaatwerk wel "frommels" maar de stickers niet)
En ik heb ook al diverse filters geprobeerd van fotoshop, maar ja steen-jute enz, ziet er niet uit
Ook niet als ik het daarna nogeens vervorm
Zijn er ook losse blanco/lege scrape lagen?
saai999 schreef:A.H.S schreef:saai999 schreef:Ik heb mijn eigen site die je HIER kunt vinden.
![]()
Ik heb al een stuk verfrommeld papier ingescand en dit als onderlaag ingevoerd (nu krijgt het plaatwerk wel "frommels" maar de stickers niet)
En ik heb ook al diverse filters geprobeerd van fotoshop, maar ja steen-jute enz, ziet er niet uit
Hallo André
Ik zie dat het al redelijk gelukt is maar ik gebruik meestal een scrape template van van een andere auto die je kunt downloaden zoals DEZE en pas hem dan aan aan de auto die ik aan het maken ben.
A.H.S schreef:saai999 schreef:A.H.S schreef:saai999 schreef:Ik heb mijn eigen site die je HIER kunt vinden.
![]()
Hallo André
Ik zie dat het al redelijk gelukt is maar ik gebruik meestal een scrape template van van een andere auto die je kunt downloaden zoals DEZE en pas hem dan aan aan de auto die ik aan het maken ben.
Heel hartelijk bedankt![]()
Deze kon ik niet vinden op mijn skoda scrape template![]()
mooie site hoorik had hem al een paar keer bekeken
Nog een vraagjeer moet nog een zonneband in de voorruit kan ik die er zo op zetten of moet ik dan nog ergens op letten ivm doorzichtigheid van glas

saai999 schreef:Ik ben begonnen aan de Peter van Merksteijn skin van zweden ik denk dat je hem volgende week kunt downloaden.
Hier zijn een paar screenshots:

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten