Ik ben al aardig opgeschoten:

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

KRT schreef:Ey niels hoe bekijk je of de lijntje een beetje mooi overlopen op het model zelf? Start je telkens het spel en dan een proef op? En dan kijken of het een beetje lijkt of kan het ook anders met zmodeler ofzo?
Niels van de Poll schreef:De skin van Stephanie van Merksteijn is bijna af, heeft iemand hier intresse in? Indien gewenst plaats ik hem binnenkort online.
Niels van de Poll schreef:Marcus, bedankt voor de bestanden van de STEF skins, helaas kon ik ze niet gebruiken omdat er geen lagen meer aanwezig waren. Daarom ben ik helemaal opnieuw begonnen.
Ik ben al aardig opgeschoten:
pedduhwick schreef:Niels van de Poll schreef:De skin van Stephanie van Merksteijn is bijna af, heeft iemand hier intresse in? Indien gewenst plaats ik hem binnenkort online.
IK!!!!
sweachster schreef:Niels van de Poll schreef:Marcus, bedankt voor de bestanden van de STEF skins, helaas kon ik ze niet gebruiken omdat er geen lagen meer aanwezig waren. Daarom ben ik helemaal opnieuw begonnen.
Ziet er al beter uit dan met mijn poging. Had per ongeluk verkeerde gestuurd? *.pdf ipv *.dds?
FCT_Justin schreef:Heb je hem al bijna af ?
SubaruMen schreef:Zou er ook nog iemand op mijn vragen willen beantwoorden ?![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast