Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:De groep N wagens (zoals v Iersel zijn oude, Schilt) heten N12, N12b.
De WRC's heten S12 of S10 (eldik).
Aangezien een 13 in je wagen niet echt lekker klinkt (bijgeloof he) slaan ze de 13 over en hebben ze de S13 maar S12b genoemd. De kleine met die lelijke kont gaat de S14 heten (waarschijnlijk)
spookie schreef:Holkers schreef:De groep N wagens (zoals v Iersel zijn oude, Schilt) heten N12, N12b.
De WRC's heten S12 of S10 (eldik).
Aangezien een 13 in je wagen niet echt lekker klinkt (bijgeloof he) slaan ze de 13 over en hebben ze de S13 maar S12b genoemd. De kleine met die lelijke kont gaat de S14 heten (waarschijnlijk)
Dit was bekend![]()
De S12 is een geevolueerde S11 en de S12B een geevolueerde S12. er komt dus een geevolueerde S12B. die moet toch ook een naam hebben?
Hij zal toch gehomologeerd moeten worden. Misschien S12C?
Halverwege het seizoen komt de kleine als wrc, die krijgt dan dus de naam S14.(waarschijnlijk)
Gerrit Euverman schreef:Zal mij benieuwen of er nog meer deelname uit Nederland komt, of blijft het bij 3?
Jaap Sinke schreef:De 'classic' Evo V mag van de FIA nog twee jaar!
De ski's op marktplaats gezet.
De dikke en de dunne gaan op wintersport!
Groeten Jaap Sinke
StevenK schreef:(Dat schept natuurlijk wel weer verwachtingen ten aanzien van verslaggeving!)
McSnowy schreef:Kan wel, maar koud in Zweden is heel anders dan koud hier. Het is daar een stuk droger waardoor het minder koud aanvoelt. Kheb hier wel eens Zweden gehoord die het hier kouder vonden terwijl het een paar graadjes onder nul was.
ExTaxi schreef:Hoe koud is het daar nou tijdens de rally? Ik lees iets van -27 in het rallycenter.........dat is toch niet te doen?
ExTaxi schreef:Hoe koud is het daar nou tijdens de rally? Ik lees iets van -27 in het rallycenter.........dat is toch niet te doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten