Texture Richard Burns Rally

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor A.H.S » wo dec 26, 2007 21:42

saai999 schreef:Mijn Jasper van den Heuvel skin is nu te downloaden via deze site: http://www.bhmotorsports.com/download/16094

ziet er perfect uit :D
Ik ben ook een beetje aan het klooien geweest,maar het valt nog lang niet mee :(
dus alle respect van mij voor wat je maakt

Afbeelding
A.H.S

Berichtdoor sweachster » wo dec 26, 2007 23:07

Ziet er anders heel netjes uit. zelf hoop ik voor het weekend die van Stephanie van Merksteijn klaar te hebben, beetje weinig tijd zo met de feestdagen. Als iemand nog scrape templates van de evo 9 heeft hou ik me gaarne aanbevolen
sweachster

Berichtdoor A.H.S » wo dec 26, 2007 23:35

sweachster schreef:Ziet er anders heel netjes uit. zelf hoop ik voor het weekend die van Stephanie van Merksteijn klaar te hebben, beetje weinig tijd zo met de feestdagen. Als iemand nog scrape templates van de evo 9 heeft hou ik me gaarne aanbevolen

Nou ja netjes :?
het kleuren binnen de lijntjes met een muis lukt niet erg,beetje veel met erg trillende machines gewerkt dus mijn handen zijn niet zo heel goed meer als vroeger(als ik iets een tijdje secuur vasthoudt worden ze een beetje gevoelloos)
Gellukkig hebben ze tegenwoordig image stabilizer in de lenzen van fototoestellen dus dat lukt me nog wel :wink:
A.H.S

Berichtdoor sweachster » do dec 27, 2007 8:34

A.H.S schreef:
sweachster schreef:Ziet er anders heel netjes uit. zelf hoop ik voor het weekend die van Stephanie van Merksteijn klaar te hebben, beetje weinig tijd zo met de feestdagen. Als iemand nog scrape templates van de evo 9 heeft hou ik me gaarne aanbevolen

Nou ja netjes :?
het kleuren binnen de lijntjes met een muis lukt niet erg,beetje veel met erg trillende machines gewerkt dus mijn handen zijn niet zo heel goed meer als vroeger(als ik iets een tijdje secuur vasthoudt worden ze een beetje gevoelloos)
Gellukkig hebben ze tegenwoordig image stabilizer in de lenzen van fototoestellen dus dat lukt me nog wel :wink:

Euhh, bepaald vlak selecteren en dan met het emmertje vullen werkt bij mij het beste, heb enigzins hetzelfde euvel :roll:
sweachster

Berichtdoor Niels van de Poll » do dec 27, 2007 10:39

sweachster schreef:Zelf hoop ik voor het weekend die van Stephanie van Merksteijn klaar te hebben, beetje weinig tijd zo met de feestdagen. Als iemand nog scrape templates van de evo 9 heeft hou ik me gaarne aanbevolen

Je weet toch wel dat Staphanie een EVO8 rijdt en geen EVO9? ;)
Niels van de Poll

Berichtdoor A.H.S » do dec 27, 2007 12:47

Niels van de Poll schreef:
sweachster schreef:Zelf hoop ik voor het weekend die van Stephanie van Merksteijn klaar te hebben, beetje weinig tijd zo met de feestdagen. Als iemand nog scrape templates van de evo 9 heeft hou ik me gaarne aanbevolen

Hij zegt dat hij die van stephanie bijna klaar heeft :!: en hij zoekt nog een evo 9 :wink:
A.H.S

Berichtdoor saai999 » do dec 27, 2007 13:35

hier heb je er een: http://rapidshare.com/files/79378768/scrape_evo_9.rar
(zelf gemaakt)
saai999

Berichtdoor pedduhwick » do dec 27, 2007 15:23

heb je screenshots van stef?
pedduhwick

Berichtdoor Niels van de Poll » do dec 27, 2007 16:47

A.H.S schreef:
Niels van de Poll schreef:

Hij zegt dat hij die van stephanie bijna klaar heeft :!: en hij zoekt nog een evo 9 :wink:

Ik begrijp hieruit dat hij opzoek is naar een Scrape layer voor de EVO IX van Stef :P
Niels van de Poll

Berichtdoor pedduhwick » do dec 27, 2007 18:01

ik heb er ook nog even een project(je) tussendoor gedaan, en is bijna af op 3 stickers na.. namelijk de Toyota Corolla van John Temmink
pedduhwick

Berichtdoor ZZR Fan » do dec 27, 2007 18:18

dat is mooi, ben ik eindelijk van wevers af :D
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor sweachster » do dec 27, 2007 18:21

k weet dat Stephanie met een evo 8 rijd, maar maak hem toch voor de evo9, zal evengoed toch op de evo 8 passen neem ik aan. Waar ik om zoek is de scrape template, dwz de verfrommelde en later weer vlakgestreken, anders komt de originele skin er vrij snel doorheen.

De belettering er op krijgen valt me 1 2 3 niet mee.......

Heb nog 2 projectjes liggen, een onafgemaakte Cosworth van Smits/Boertje, en het begin van Bentelo
Laatst bijgewerkt door sweachster op do dec 27, 2007 18:50, in totaal 1 keer bewerkt.
sweachster

Berichtdoor pedduhwick » do dec 27, 2007 18:34

ZZR Fan schreef:dat is mooi, ben ik eindelijk van wevers af :D

dit vat ik niet helemaal?!
pedduhwick

Berichtdoor pedduhwick » do dec 27, 2007 18:43

weet iemand ook of er een skin is met logo's erop van de Hellendoornrally 2007? dank u!
pedduhwick

Berichtdoor SubaruMen » do dec 27, 2007 19:06

pedduhwick schreef:
ZZR Fan schreef:dat is mooi, ben ik eindelijk van wevers af :D

dit vat ik niet helemaal?!

Kdenk dat hij bedoelt dat hij eindelijk zijn wevers skin eraf kan halen en deze kan vervangen door de Temmink :lol:
SubaruMen

VorigeVolgende

Keer terug naar Games