Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefanjonas schreef:@ sanderboy:
hoezo jan en moet gaan lijntjes rijden? kan me herrinneren dat jan in de clio altijd uiterst strak (dus veelal lijntjes) reed om zo bij te blijven/plekken te winnen.
Sanderboy schreef:stefanjonas schreef:@ sanderboy:
hoezo jan en moet gaan lijntjes rijden? kan me herrinneren dat jan in de clio altijd uiterst strak (dus veelal lijntjes) reed om zo bij te blijven/plekken te winnen.
dan klopt me antwoord toch?
ik hoop dat je dat stukje niet verkeerd opvat
ik bedoel hier niks verkeerds mee hoor
YellowLeonVT schreef:Ik hoop dat Peter Bijvelds het budget en tijd gaat vinden om de Euro Rally Challenge 2008 te gaan rijden..
Het liefst in de ex-poulsen/temmink Toyota Corolla WRC !!
Dan hebben we gelijk vergelijkingsmateriaal hoe hard het gaat..
KNAL,BOEM.. toen werd ik wakker![]()
![]()
![]()
ZZR Fan schreef:in een interview op rallyworld gaf hij aan dat een WRC moeilijk te financieren was.
Mark Verhoeven schreef:ZZR Fan schreef:in een interview op rallyworld gaf hij aan dat een WRC moeilijk te financieren was.
Oh? Daar ben ik ook al een tijdje achter...
rally for ever schreef:Mark Verhoeven schreef:ZZR Fan schreef:in een interview op rallyworld gaf hij aan dat een WRC moeilijk te financieren was.
Goh, jij ook al?????????????????
Dat ze jou nog niet gevraagd hebben mee te helpen. Wat jij doet met jouw budget in vergelijking met het budget van enkele anderen.........
Arfman schreef:Inderdaad, zo'n gemodificeerde EMS chip helpt ook aardig (net zoals die 3 turbo's onder je motorkap)
Mark Verhoeven schreef:ZZR Fan schreef:in een interview op rallyworld gaf hij aan dat een WRC moeilijk te financieren was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast