[/quote]Ga met je eigen auto maar eens hard over een mulle zandweg of een zandweg waarvan de bovenlaag modder of opgedooid is,dat rijdt ook niet makkelijk maar wel leuk om te doen 

(vooral als de weg tonrond is of op één oor ligt met sporen en gaten) 
Maar ja dan moet je wel weer de modder van je motokap,dak,kofferbak, wielkasten en uit je velgen halen
Ik heb dit spel op de ps2 en pc (wel met stuurtjes) en ik vind dit rallyspel het meest dicht bij het reageren van een echte auto komen  (pc is leuker vanwege de nieuwe auto's en nieuwe skins)
Dit is het enige spel waarbij ik nog regelmatig probeer mijn tijden te verbeteren[/quote]
Klopt, das zeeeeeeer gaaf om te doen, maar RBR is veiliger én vriendelijker voor de omgeving 

Op de Playstation2 heb ik ook een stuurtje, maar dan nog is het een vreselijk moeilijk spel. Bijvoorbeeld WRC Evolv. is veel toegankerlijker om te spelen, wat trouwens ook een mooi en goed spel is, mijn mening 

Bij RBR heb ik eigenlijk de moed opgegeven 

Meerdere reden:
Allereerst het lastige niveau. Ik heb mij verdiept in de afstelmogelijkheden die het spel biedt. Dit zijn er vreselijk veel. Veranderingen aan de set-up (hoe klein ook) zijn direct meetbaar.
Wat ik vreselijk lastig vind is het pendule effect. Dit heb je niet zomaar onder controle. De stuuruitslag kun je wel aanpassen, maar dan nog is het vreselijk lastig.
Het andere punt vind ik de waardeloze sound kwaliteit. Echt van 10 jaar geleden 

Een spel wat zo goed doordacht is, met zulk vreselijk slecht geluid,  

Ik heb niet de pc versie, maar ik kan me wel voorstellen dat deze leuker is, je kunt dan je eigen auto's invoegen, dit maakt het toch iets specialer, al blijft dan het geluid evengoed bagger.
Iemand nog tips voor mij? Zodat het stof er weer afgeblazen kan worden? 

Gr.