Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Subaru World Rally Team launches first satellite navigation guide to Wales Rally GB
The Subaru World Rally Team has partnered with satellite navigation website www.pocketgpsworld.com to launch, for the first time ever, a free downloadable Global Positioning System (GPS) guide to Wales Rally GB.
enz...
het is leuk voor mensen die geen kaart kunnen lezen of aleen zijn,maar ik vind het juist een uitdaging om zelf de proeven te "zoeken" en te zorgen dat je optijd bent, dit is juist de charme van het bezoeken van rally's, het moet niet allemaal vanzelf gaan!actionmedia4all.com schreef:briljant schreef:Subaru World Rally Team launches first satellite navigation guide to Wales Rally GB
The Subaru World Rally Team has partnered with satellite navigation website www.pocketgpsworld.com to launch, for the first time ever, a free downloadable Global Positioning System (GPS) guide to Wales Rally GB.
enz...
Kijk dat is nou handig. In Finland was deze mogelijkheid er ook, alleen daar koste het enkele euro's, ik geloof 3,50. Dit zou in Nederland ook mooi zijn voor de rallyfans. Voor mijn part vragen ze er iets geld voor, maar dan kun je makkelijk naar de spots toe en de parkeerplaatsen zijn dan ook goed aan te geven.
Goed initiatief van SubaruIk hoop dat ze het volgend jaar bij de Deutschland rally ook zullen hebben....
alleen van Jasper en Hans:Jasper 2,46,6 en Hans 2,47,3 loeb snelste met 2,24,4r199 schreef:heeft er iemand al tijden van de nederlanders tijdens
de shakedown gevonden???
ben zeer benieuwd
Bartrallyfan schreef:alleen van Jasper en Hans:Jasper 2,46,6 en Hans 2,47,3 loeb snelste met 2,24,4r199 schreef:heeft er iemand al tijden van de nederlanders tijdens
de shakedown gevonden???
ben zeer benieuwd
Hein schreef:Bartrallyfan schreef:alleen van Jasper en Hans:Jasper 2,46,6 en Hans 2,47,3 loeb snelste met 2,24,4r199 schreef:heeft er iemand al tijden van de nederlanders tijdens
de shakedown gevonden???
ben zeer benieuwd
Yep net nog even contact gehad met Wales. Hans Jr stond te wachten voor de showstart.
Hij heeft zijn afstellingen verandert in overleg met mensen van Proflex. En dat werkt goed. Gelukkig geen andere set Proflexen hoeven monteren dus.
De enige tijden die hij mij (althans Hans van Goor) kon noemen waren die van hem en die van Jasper. Jasper was overigens maar 2 sec langzamer dan Martin Prokop die in Wales ook een Groep N rijdt.
Hein schreef:Niet alleen Jasper. Ik ben reuze benieuwd wat alle Nederlanders gaan doen.
De meesten hebben daar al eens gereden.
Overigens heb ik zojuist begrepen dat Kuipers en Kleinjan niet deel hebben genomen aan de shakedown.
Robert_ schreef:Kleinjan, Kuipers en van Eldik hebben natuurlijk afgelopen maandag al uitvoerig kunnen testen, samen met Meeke, misschien daarom de keuze gemaakt om vandaag niet te rijden. (?)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten