Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » zo nov 04, 2007 20:24

Arfman schreef:Stond jij op die verhoogde trailer dan?

nee, gewoon vooraan bij de dranghekken :wink:
erikjan

Berichtdoor Jan » zo nov 04, 2007 20:25

erikjan schreef:

Bart toevallig nog gezien? Ik was hem kwijt op de service :wink:
Jan

Berichtdoor Thats me » zo nov 04, 2007 20:38

erikjan schreef:beetje domme actie van de NUL vanmiddag op de 2e doorkomst op Diamantstaat, ik weet even niet of het Heuvel JR of SR was, maar om nu de waterbakken frontaal omver te rijden...

Deze actie bedoel je, http://www.mypixshare.com/images/7702/15118/00000001.jpg (helaas niet scherp)

Voor de rest vond ik het wel een geslaagde dag, behoorlijk wat afgefietst om er bij te komen, (zeker 80km) maar dat was het zeker waard.
Thats me

Berichtdoor erikjan » zo nov 04, 2007 21:23

Jan schreef:
erikjan schreef:

Bart toevallig nog gezien? Ik was hem kwijt op de service :wink:

nee, maar er liepen wel ERG veel pershesjes door m'n beeld...
erikjan

Berichtdoor Bartje » zo nov 04, 2007 21:35

yo, it wasn't me :roll:
Bartje

Berichtdoor erikjan » zo nov 04, 2007 21:57

Bartje schreef:yo, it wasn't me :roll:

ik bedoelde te zeggen dat ik tussen al die pershesjes jouw niet gezien heb bij het punt waar ik stond, en trouwens, in 99% van de gevallen stonden dezelfde hesjes niet in de weg :wink:
erikjan

Berichtdoor ExTaxi » zo nov 04, 2007 22:07

Zo, allereerst de foto's online gezet (damn wat waren het er veel zeg in 2 dagen) en dus nu even tijd voor wat letters over de rally.

Geweldig dat Kuipers deze rally heeft gewonnen, dat zegt toch wel wat!! Hij reed erg clean.......waardoor er andere mannen in de top een stuk mooier doorkwamen, noem ene meneer Wervers met een oud lijk uit Japan......man o man wat heb ik doorkomsten gezien van Wevers, helemaal super!

Diep respect voor Averdijk en Altena, wat kunnen die mannen rijden zeg, waar de rest van het gas gaat gaan deze heren op het gas om vol de bocht door te driften!! Helemaal te gek!

Wie vond ik tegenvallen: Zowal papa als dochter Merksteijn......ik heb niet een keer gedacht "zo.....dat ging hard". Verder vond ik Bowcott in de Impreza iig op de publieksproef zeer waardeloos rijden, had de auto niet onder controle leek wel.

Zonde van de 205 op z'n zijkant op de publieksproef.....kwestie van koude banden gok ik. Erg veel schade.

Ik heb genoten van deze laatste (NLse) rally!
ExTaxi

Berichtdoor erikjan » zo nov 04, 2007 22:16

Dick,

ik kan me volledig aansluiten bij jouw commentaar,

het is dan ook niet voor niets dat ik de filmpjes van Averdijk, Meijers, en Altena voorgetrokken heb ;-)

ze gaan zometeen op YouTube.

ook de 207 S2000 viel me vandaag niet tegen, net zoals de beide S12's

ook Kleinjan kwam stevig de hairpin rond.

De Focus valt me inderdaad zwaar tegen, het zal wel snel gaan, maar spectakel....
erikjan

Berichtdoor Ronballon » zo nov 04, 2007 22:35

Weet iemand al iets meer van de navigator in het ziekenhuis???? :?
Ronballon

Berichtdoor romar » zo nov 04, 2007 22:36

Heeey erik jan!!! gister stond ik naast je! MFE weet je nog wel...
Weet niet of je op de publieksproef hebt gestaan vandaag (vast wel) maar op de 2e doorkomst ging die focus daar ook echt voluit net als de s12 van Jan.. gisteravond was t wat anders ja..
Maar vanmiddag, dat ging echt wel op de limiet bij ons voor dacht ik toch!!!
Bij jan de winkel zat er ook echt niet veel meer in, dat was ook op t randje leek het!! Echt mooi om te zien 2 s12's en een focus in 1 beeldscherm
Tja en de nul auto had ook koude banden nog denk ik :evil:
romar

Berichtdoor erikjan » zo nov 04, 2007 22:48

hoi Romar,

op de een of andere manier kan me de Focus qua snelheid en bochtengedrag niet zo overtuigen...

de Soep's zijn veel dynamischer (in de bochten), en die ene Fabia die vandaag meereed heeft natuurlijk de mazzel dat er een goede stuurman in zit ;-)

ps. geloof het of niet, maar ik heb vandaag de hele dag (van 9.15 tot ca. 15.45u) op dezelfde plek bij de MAN dealer gestaan, en GENOTEN met hoofdletters...

de eerste YouTube video's gaan zometeen online, daarbij vond ik de beelden van vandaag fraaier dan het schemerige van gisteren...

de eerste video's zijn trouwens van de dwarse Opels (Altena, Meijers, Averdijk) en de S2000 P207 primeur.

groeten,

Erik-Jan
erikjan

Berichtdoor Rallyfanaat » zo nov 04, 2007 22:50

wij stonden zaterdag op kp 2 bij de start en een leuke haaks links met blaadjes en andere rommel:D.

het was netjes afgelint, maar in de remzone stond een groep toeschouwers gezellig te praten met de marshals. naast ons staat een man.. die denk he als hun in een remzone mag staan mag ik half in de greppel staan om foto`s te maken.. de marshals hadden dat door en spraken de man erop aan of hij netjes achter het lint wilde, hij maakte zich heel erg druk maar toch ging hij netjes achter het lint. na de sprint was de man nog niet happy met zijn plekje achter het lint. dus ging hij naast een fotograaf staan half achter een boom.. komt een (vrouwlijke) marshal naar hem toe. wilt u achter het lint gaan staan. hele discussie en het werd steeds erger, toen er een grote marshal aankwam ging hij toch maar achter het lint. en maar vloeken... beetje jammer allemaal maarja zo maak je nog is wat mee als je staat te wachten, maar ik kan je vertellen dat hij geen publiekslieveling geworden...

leuk weekend gehad jammer van de crash..
Rallyfanaat

Berichtdoor romar » zo nov 04, 2007 22:52

Haaha Dus dan heb je net de 205 niet op je dak gehad dan???
Wij stonden aan de kant Recht voor de chicane zeg maar dichtbij dus!!
Heb ook ech t GENOTEN van de rijders vandaag!! Heerlijk..

Groeten
romar

tja ik had gezecht....

Berichtdoor Starkoo » zo nov 04, 2007 22:57

tja ik had gezecht.... men onderschat dat Kuipers ook een kans hebber was om de rally te winnen, want hij deed het in de Subaru 555 tijd ook niet slecht! Maar de rally was op het ongeluk na wel een top rally, ik hoop dat Kuipers meer gaat winnen volgend jaar!
Starkoo

Berichtdoor ExTaxi » zo nov 04, 2007 23:08

Arfman schreef:Die 207 S2000 was anders weinig spectaculair. Dennis reed er volgens mij wel redelijk effectief mee, maar of dat het leukst is om naar te kijken ...

Opmerkelijk dat zelfs Verkooijen de 207 bij kon houden, dan is er toch iets niet goed......
ExTaxi

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden