Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor cellie » zo nov 04, 2007 18:22

stephanie v merksteijn ook uitgevallen, geen idee waarom.[/quote]

op kp 9 bij uitkomen bocht?? de sloot in geschoven
cellie

Berichtdoor Sjeik1981 » zo nov 04, 2007 18:31

Ewoud schreef:zie net nr 98 langskomen, flink beschadigd. stephanie v merksteijn ook uitgevallen, geen idee waarom.

Stephanie was op de kp bij Twicklerweg in de sloot gereden en goed ook.
Sjeik1981

Re: laarhuis

Berichtdoor Wim Salabim » zo nov 04, 2007 18:35

myron schreef:
Dirk van Ginneke schreef:Wie weet van wie de auto is waar Jeroen Laarhuis in rondrijd, de S5 impreza WRC. Ik heb nog nergens het kenteken kunnen zien op een foto.. dus iemand.. ?

R12 WRC

ex Breijer toch?
Wim Salabim

Re: laarhuis

Berichtdoor Dirk van Ginneke » zo nov 04, 2007 18:37

Wim Salabim schreef:
myron schreef:
Dirk van Ginneke schreef:Wie weet van wie de auto is waar Jeroen Laarhuis in rondrijd, de S5 impreza WRC. Ik heb nog nergens het kenteken kunnen zien op een foto.. dus iemand.. ?

R12 WRC

ex Breijer toch?

Ja ex Breijer ja, maar ik vraag me af van wie de auto momenteel is..
Dirk van Ginneke

Berichtdoor Harry37 » zo nov 04, 2007 18:58

erikjan schreef:zo,

ik ben net weer thuis van een weekendje rallysport.

beetje domme actie van de NUL vanmiddag op de 2e doorkomst op Diamantstaat, ik weet even niet of het Heuvel JR of SR was, maar om nu de waterbakken frontaal omver te rijden...

de Almere-geschiedenis herhaalt zich :wink:

ik heb er de hele dag gefilmd, maar laat ik nu net deze actie niet voor de eeuwigheid bewaard hebben :cry:

video's van andere deelnemers volgen nog.

dat is wel jammer ja, het was idd jr (erg raar ) en precies als zijn vader :lol: :lol: :lol:.

Maar weer erg genoten van deze dag en zoals al beschreven 5 rijen dik op indu proef. Volgend jaar maar eens andere plekken opzoeken.

Harry
Harry37

Berichtdoor Polo S1600 » zo nov 04, 2007 19:02

Peter van Merksteijn zei op het podium in het centrum dat de auto op 1100m 188 km/uur liep :wink:

Das ongeveer hetzelfde als onze Polo S1600 met een lange bak :D hij kwam wel degelijk tekort dus, maar alleen om die auto te zien is al schitterend !
Afbeelding
____
Polo S1600

Berichtdoor robhegeman » zo nov 04, 2007 19:13

Kan niet anders zeggen dan dat Kuipers het goed gedaan heeft! Verrassende winnaar van dit evenement! Ook de zeer goede eindklassering van Jan de Winkel geeft aan dat de Subaru S12 een geducht wapen is op de nederlandse rallypaden!

De Fabia en Corolla komen dus duidelijk wat te kort, daarom dus goede prestatie van Kleinjan en Wevers!
robhegeman

Berichtdoor Sjeik1981 » zo nov 04, 2007 19:20

Nou ik moet zeggen vandaag ook een prima dagje, beter dan gister (alleen al het weer hielp mee!) Eerst naar Kp 8 geweest, mooi plekkie en daarmee meteen mooie plaatjes kunnen knallen, vervolgens als een gek naar kp 9 vanhier nog de tweede helft van de rally kunnen oppakken om vervolgens de allerlaatste op KP 10 te zien om te eindigen op scherpe bocht KP 14 hier was het super druk veruit het drukste punt van de gehele dag, wat mij betreft.

Ben blij dat ik niet naar de proef op industrie ben geweest heb nu mooi een aantal punten kunnen bekijken en zodoende genoeg????? kunnen zien.

Mooie winnaar denk beetje jammer dat van Merksteijn sr. niet sneller kon, maar denk toch wel verder super wedstrijd

Dan toch ook 1!!!! minpuntje dat er geen rallyradio was, maar ja dat hebben we ondertussen genoeg vernomen van iedereen.
Sjeik1981

Berichtdoor Robert_ » zo nov 04, 2007 19:21

Zo ik ben ook weer thuis van een vol rallyweekend! Zaterdagmiddag begonnen op KP2. 1e proef overgeslagen, en gelijk naar de rondkoers gegaan, dan zie je net iets meer. :wink: Stonden bij een bocht haaks-links, mooi punt, maar we waren min of meer de enige daar. Met ons nog een stuk of 15 man schat ik, abnormaal weinig mensen. :?

Wat later mocht blijken was dat ook de enige proef die we op snelheid hebben gezien. 6 (meen ik) werd geneutraliseerd, ivm met het slechte onverhard, en later werd alles afgelast ivm met het ernstige ongeval. Trieste afsluiting van de avond.

Vervolgens 's morgens vroeg aan de diamantstraat begonnen, stond op een plek (als enige) achter betonnen paaltjes, tussen een rij bomen, waar ik na de Slowly auto's werd aangesproken om te vertrekken, omdat er geen lint stond gespannen, en ik ben ook de beroertste niet, dus ben maar vertrokken. :cry: Kom je 's middags terug, en staan ze er 5 rijen dik. (Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks... ;))

Wat was het VERSCHRIKKELIJK druk daar zeg 's middags, zelden zoveel mensen gezien bij een rally(ook in Duitsland tijdens het WK niet). Ik wist nog een plekje te bemachtigen op de trailer, maar erg comfortabel staat het ook niet op een ijzeren randje. Toch wel leuk foto's kunnen schieten. :) Tussendoor ook nog even op KP10 en KP14 geweest.

Kortom: veel spectaculaire acties gezien, helaas overschaduwd door het erge ongeval.

Duimpjes omhoog voor Kuipers! Dit had niemand verwacht (gok ik).
Laatst bijgewerkt door Robert_ op zo nov 04, 2007 19:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

foto s

Berichtdoor 205team » zo nov 04, 2007 19:31

hallo heeft er nog iemand foto s van startnummer 184 de sprint hoevenberg/hoevenberg
205team

Berichtdoor gert vlieger » zo nov 04, 2007 19:34

van laarhuis reed met de R12 WRC.
is een auto van een team uit engeland volgens mij

gert vlieger
gert vlieger

Berichtdoor mafiabaas101 » zo nov 04, 2007 19:52

Mooie rally gezien
Wat ging die wevers hard over de proef twentekanaal!
jammer van de vrijdagavond!

op kp 13 nog middel uit de sloot geduwt (zelfde als Stef boucle eerder)
mafiabaas101

Berichtdoor joostkusters » zo nov 04, 2007 19:56

R12WRC eigenaar is Andrew Haddon, en al zijn auto's worden gerund door Mark Wood van M-tech, de auto is jaren lang RHD geweest, en door Mark wood terug naar LHD gebouwd
joostkusters

Berichtdoor steven16V » zo nov 04, 2007 19:59

:D was weer als vanouds een mooie rally op het ongeluk van gister na. maar helaas hoop dat het allemaal nog goed komt.
steven16V

Berichtdoor Mitsufan » zo nov 04, 2007 20:21

Toppie René!! Hiermee laat je zien dat je met de subaru weldegelijk met de top mee kan! Als je ziet wat ie achter zich heeft gelaten, petje af hoor! :D
Mitsufan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden