Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Dirk van Ginneke schreef:Wie weet van wie de auto is waar Jeroen Laarhuis in rondrijd, de S5 impreza WRC. Ik heb nog nergens het kenteken kunnen zien op een foto.. dus iemand.. ?
ChrisZW schreef:De grote tegenvaller vind ik pa van merksteijn.
Niels van de Poll schreef:ChrisZW schreef:De grote tegenvaller vind ik pa van merksteijn.
Tja, wat wil je met een kapotte versnelingsbak...
Achtrs schreef:Niels van de Poll schreef:ChrisZW schreef:De grote tegenvaller vind ik pa van merksteijn.
Tja, wat wil je met een kapotte versnelingsbak...
Jah maar ik neem aan dat daar inmiddels al lang een nieuwe inzat, en echt dichterbij komen deed hij niet.
Maar erg goeie prestatie van Kuipers, heeft de Impreza goed onder controle nu.
mvenema schreef:Kun jij het beter als VM dan ? je moet niet vergeten dat hij er nog niet super veel mee heeft gereden net zo als erik met de skoda tegenvalt ... kuipers heeft gewoon een snelle auto dat bewijst v.eldik en de winkel ook ...
Achtrs schreef:mvenema schreef:Kun jij het beter als VM dan ? je moet niet vergeten dat hij er nog niet super veel mee heeft gereden net zo als erik met de skoda tegenvalt ... kuipers heeft gewoon een snelle auto dat bewijst v.eldik en de winkel ook ...
welke van de 3 die je quote?, maar waar ik op doelde was dat VM in het WK toch goede tijden liet noteren en dus was de verwachting nogal wat hoger.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten