Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Paperclip schreef:Arfman schreef:Ik ga straks gewoon richting Hengelo, kijken of ik ergens een pakketje kan scoren en dan zie ik wel, blijkbaar hoeven we geen info te verwachten vanuit de organisatie ...
Voor iemand uit Almelo is dat makkelijk te doen natuurlijk. Ik moet wel afwachten tot er iemand hier is om een bevestiging te geven, en dan pak ik mijn camera in en rijd ik pas richting de achterhoek.
Anders kan ik nog even naar de Condroz informeren en eventueel daar nog heen rijden, maar ik ga liever naar Hengelo.
Arfman schreef:mvenema schreef:
paketten en petten waren nog bij vd valk gisteren,
Ik was daar dus gisteravond om een pakket te scoren. Niet gelukt omdat niemand van de organisatie aanspreekbaar was.
princess off rally schreef:even terug komend op het geval haverkate hij was inderdaad boos op het publiek dit was mede te danken aan de officials ter plaatsen want deze hadden het niet op orde haverkate kon kiezen of mensen uit het publiek raken of dat bankje en de boom hij koos voor de boom
Hanno Jansen schreef:Ik vind het niet fair om te te zeggen dat er veel fouten gemaakt worden door officials.
We zijn allemaal mensen en vergeet niet ze staan daar allemaal vrijwillig voor een lunchpakketje en doen allemaal op hun manier hun stinkende best.
En om achteraf te zeggen dat er publiek verkeerd stond zodat een rijder geen escape had is een koe in de kont kijken. Het is namelijk heel erg moeilijk om publiek goed weg te zetten en al ze eenmaal ergens staan krijg je ze bijna niet meer weg.
benny soetendaal schreef:ik wist dat dit forum voor het grootste gedeelte uit beterweters bestaat
maar ik wordt het nu erg zat met dat gezeur op officials
jullie weten het bijna allemaal beter ga zelf een keer als official langs de proef staan dan weten jullie snel hoe het er aan toe gaat op een proef
en bij deze wil ik ook de officials van official club midden nederland die op proef 1 hebben gestaan sterkte wensen
mvenema schreef:benny soetendaal schreef:ik wist dat dit forum voor het grootste gedeelte uit beterweters bestaat
maar ik wordt het nu erg zat met dat gezeur op officials
jullie weten het bijna allemaal beter ga zelf een keer als official langs de proef staan dan weten jullie snel hoe het er aan toe gaat op een proef
en bij deze wil ik ook de officials van official club midden nederland die op proef 1 hebben gestaan sterkte wensen
ja je hebt gelijk , ben zelf ook marshall .. de meeste mensen hier die denken er niet aan dat als je marshalls niet hebt je geen rally hebt , en je krijgt vaak ook geen waardering van sommige mensen dat blijkt hier maar weer , ik vind het gewoon een keer genoeg worden net zo als jou
Sjeik1981 schreef:Wat mij opviel was dat de rally oficial informatie gaf omtrent de toestand van het slachtoffer.
Peer schreef:... bij gebrek aan communicatie vanuit de organisatie moest de krant ook iets verzinnen denk ik.
RaymondP12 schreef:Hanno Jansen schreef:Ik vind het niet fair om te te zeggen dat er veel fouten gemaakt worden door officials.
We zijn allemaal mensen en vergeet niet ze staan daar allemaal vrijwillig voor een lunchpakketje en doen allemaal op hun manier hun stinkende best.
En om achteraf te zeggen dat er publiek verkeerd stond zodat een rijder geen escape had is een koe in de kont kijken. Het is namelijk heel erg moeilijk om publiek goed weg te zetten en al ze eenmaal ergens staan krijg je ze bijna niet meer weg.
Ook al is het maar vrijwilligerswerk, ze moeten zich wel bewust zijn van hun functie.
Dit jaar weer vaak genoeg gezien dat ze niet bezig waren met de dingen die ze zouden moeten doen.
Peer schreef:Sjeik1981 schreef:Wat mij opviel was dat de rally oficial informatie gaf omtrent de toestand van het slachtoffer.
Op elke official cursus wordt de mensen op het hart gedrukt om geen mededelingen te doen naar de pers, het publiek of wie dan ook en ook deze informatie niet de ether in te gooien via 27MC, mobilofon of andere middelen. Maar we zijn allemaal mensen .... en bij gebrek aan communicatie vanuit de organisatie moest de krant ook iets verzinnen denk ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten