Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sanderboy » za nov 03, 2007 22:34

Jan schreef:Triest om te zien, dat er mensen zijn die volgens mij geen idee hebben waar ze over praten, en toch hele gevoelige onderwerpen aansnijden waar meer dan de helft niet van klopt! :evil:

1 tip: Haverkate over een boom? Het was dan wel een kleintje maar die boom staat nog steeds overeind hoor...

hoe is het eigenlijk met hun afgelopen, heb verder niks van gehoord
Sanderboy

Berichtdoor FocusMSD » za nov 03, 2007 22:45

STEVENK.!!!!!!!!!Laat je op de site nog op een aanvaardbare tijd weten of de rally definitief afgelast word of doorgaat?Of word dit door de organisatie op hun site bekend gemaakt?
Laatst bijgewerkt door FocusMSD op za nov 03, 2007 22:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
FocusMSD

Berichtdoor Stranger » za nov 03, 2007 22:45

Ja, Haverkate/Hagman waren ongedeerd. Waren wel wat boos op elkaar begreep ik...
Stranger

Berichtdoor Sanderboy » za nov 03, 2007 22:48

Stranger schreef:Ja, Haverkate/Hagman waren ongedeerd. Waren wel wat boos op elkaar begreep ik...

oo das mooi die rzuie/mopperen zal wel goed komen
en nu nog hopen dat het met die engelse nog beter wordt
en dat de wedstrijd door gaat
Sanderboy

Berichtdoor FocusMSD » za nov 03, 2007 22:52

Stranger schreef:Ja, Haverkate/Hagman waren ongedeerd. Waren wel wat boos op elkaar begreep ik...

Nee!!!!!! Waren boos op een toeschouwer.Volgens mij was dat te wijten aan een official die denk ik z'n zaakjes niet goed geregeld had.Had hij zijn stem doen gelden voor aanvang van de proef zoals hij na het ongeval deed, dan was dit wellicht ook anders afgelopen.Had Ger misschien door kunnen rijden.
Afbeelding
FocusMSD

Berichtdoor dennis.kampman » za nov 03, 2007 22:53

Bartrallyfan schreef:wie weet waar ik de stand kan vinden ? staat niet op rallytiming.

www.twenterally.nl
dennis.kampman

Berichtdoor Stranger » za nov 03, 2007 22:57

FocusMSD schreef:Volgens mij was dat te wijten aan een official die denk ik z'n zaakjes niet goed geregeld had.Had hij zijn stem doen gelden voor aanvang van de proef zoals hij na het ongeval deed, dan was dit wellicht ook anders afgelopen.
Denk dat over de officials nog wel zal worden nagepraat binnen de organisatie, maar goed dat is op dit moment allemaal van minder belang.
Stranger

Berichtdoor FocusMSD » za nov 03, 2007 22:58

dennis.kampman schreef:
Bartrallyfan schreef:wie weet waar ik de stand kan vinden ? staat niet op rallytiming.

www.twenterally.nl

Deze tijden schijnen niet te kloppen!!!!!!
Afbeelding
FocusMSD

Berichtdoor Jan » za nov 03, 2007 22:59

FocusMSD schreef:

Nee!!!!!! Waren boos op een toeschouwer.Volgens mij was dat te wijten aan een official die denk ik z'n zaakjes niet goed geregeld had.Had hij zijn stem doen gelden voor aanvang van de proef zoals hij na het ongeval deed, dan was dit wellicht ook anders afgelopen.Had Ger misschien door kunnen rijden.

Ook weer zo iets... Ik zal voor de laatste keer iets proberen recht te zetten, alleen omdat ik nu nog kan voorkomen dat er straks een gigantische roddel de wereld in wordt geholpen.

Hagman was wel degelijk boos op Haverkate omdat hij de stroomschakelaar niet uit had gezet. Omdat de lichtbak compleet kapot was en de stekkers er dus aanhingen, greep Hagman er bijna in en werd toen pissed. Dit is de waarheid en anders niet...
Jan

Berichtdoor FocusMSD » za nov 03, 2007 23:01

dennis.kampman schreef:

www.twenterally.nl

Deze tijden schijnen niet te kloppen!!!!!!
Afbeelding
FocusMSD

Berichtdoor Clubman » za nov 03, 2007 23:02

Clubman

Berichtdoor Hein » za nov 03, 2007 23:02

FocusMSD schreef:STEVENK.!!!!!!!!!Laat je op de site nog op een aanvaardbare tijd weten of de rally definitief afgelast word of doorgaat?Of word dit door de organisatie op hun site bekend gemaakt?

Heb al op de site gekeken dan?

Ennuh Haverkate heeft gewoon pech gehad. Hij deed niks verkeerd, maar de auto schoot met heftig onderstuur rechtdoor en kwam tegen (en niet over een boom, want dat heb ik niet op mijn foto's kunnen ontdekken) tot stilstand. Doorrijden kon absoluut niet
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor dennis.kampman » za nov 03, 2007 23:03

FocusMSD schreef:

Bij deze weggehaald.
De situatie van de engelse navigator is inderdaad veel belangrijker.
Hopelijk komt er binnen afzienbare tijd goed nieuws.
Laatst bijgewerkt door dennis.kampman op za nov 03, 2007 23:18, in totaal 1 keer bewerkt.
dennis.kampman

Berichtdoor Stranger » za nov 03, 2007 23:07

Heren. Laten we deze discussie voorlopig even stop zetten. Maakt niet uit wie er op wie boos waren. Ik heb het blijkbaar vergeet begrepen..

Lijkt me op dit moment niet het discussie om over dit soort zaken te gaan bekvechten.
Stranger

Berichtdoor Frevo » za nov 03, 2007 23:09

Clubman schreef:http://www.tctubantia.nl/video/regionieuws/article2108001.ece

Mooi verwoord door de official maar jonge jonge wat een #($^nieuws weer zeg. Tuurlijk, autosport blijft een gevaarlijke sport maar hier zit natuurlijk niemand op te wachten.
Hopen dat alles goed komt, maar het klinkt niet best. Maar goed, er is nog niets officieel bevestigd over de toestand van de navi, zit niets anders op dan af te wachten.. Het zijn wel vaak de navigatoren die er het slechts van af komen..
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden