Gelukkig gaat het daar wel zo langzaam dat je aan de binnenkan gewoon veilig kunt staan, gaaf puntje hoor. Dit jaar weer van de partij denk ik zo
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Achtrs schreef:Starkoo schreef:tja als je het besteld kan je het pas zaterdag rond acht uur halen bij Hotel van de Valk.Mr.T schreef:Sjeik1981 schreef:Mensen al een boekkie gekocht?????
Ja, toevallig vanmiddag, het is een heel mooi boekje![]()
"Hoe wordt ik rallyfan"![]()
Jah ben vandaag voor nix met de auto naar school geweestik las keek smiddag's nog ff op de site en daar stond opeens dat het pas op zaterdag morgen kon :S. terwijl er op de bestelmail toch echt donderdag 12:00 staat.....
YellowLeonVT schreef:Heb net al wat locaties verkend en het ligt er soms slipperig en listig bij ! Het regent hier zachtjes en de boeren zijn op sommige plekken de weg aan het besmeuren ! Super voor de rallyfans maar lastig voor de rijders.. kww
pedduhwick schreef:YellowLeonVT schreef:Heb net al wat locaties verkend en het ligt er soms slipperig en listig bij ! Het regent hier zachtjes en de boeren zijn op sommige plekken de weg aan het besmeuren ! Super voor de rallyfans maar lastig voor de rijders.. kww
idd het regent heel trickie.. kww het morgen en zondag wordt!
boarder71 schreef:Ik lees hier in het zojuist gekochte info-setje dat de proef 3-6 is ingekort.
Weet iemand of wat in het boekje staat nu de ingekorte versie is?
Of staat in het boekje de lange versie, maar wordt hier nu een deel van overgeslagen?
erikjan schreef:gertveurink schreef:Is het net als vorig jaar de proef aan het twentekanaal waar ze meerdere rondes maken?
.
Gert Veurink
ja,
1x ochtend, 1x middag
JoostS schreef:Achtrs schreef:in de compilatie van rallymedia doet het benzine klepje ook leuk mee
Zie nu dat die compilatie nergens meer online staat (YouTube/GoogleVideo), morgen eerst eens uploaden. Bedankt voor de tip![]()
JoostS schreef:http://video.google.nl/videoplay?docid=-6017854298138772701
Zo gezegd, zo gedaanOm nog even er een beetje in te komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten